dinsdag 17 november 2015

Boy

Hallo allemaal

Gister was het weer mijn beurt om als DTer op het Kleuren met Potloden Blog
 een kaartje te laten zien.
En in de trend te blijven van de challenge van deze maand,
 met het thema gebruik sterren op je kaart.
Is dit mijn bijdrage voor deze keer.


Het model van de kaart is een Card Art mal van Dutch Doobadoo.
Design papier komt uit een blokje van de Action.
De gebruikte Stansen zijn van Spellbinders en Crealies.
Verder heb ik bakers twine, Frantage en houten sterretjes gebruikt.
En natuurlijk ingekleurd met Derwent Coloursoft.

Voor de liefhebbers nog even de kleurnummers:

Baby-C170-C550
Ooievaar-C670-C650-C090
Luier en strik-C340-C360
Gras/grond -C460-C400-C480-C450

Challenge's:
Time for Magnolia #105- Bingo (snijmallen-Doily-tekst 
The Ribbon Girl Blog # Use Any Image

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Joukje


woensdag 11 november 2015

Challenge Kleuren met Potloden

Hallo allemaal

De nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden is inmiddels weer van start gegaan!
Het thema van november is:
Gebruik Sterren op je kaart


Dit is mijn DT bijdrage geworden.

De sponsor voor deze challenge is:


De winnaar mag voor $10,00 aan digitale stempels/paperpads uitzoeken.

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen aan de challenge van November!!
Dit kan t/m 7 december 23,55 uur.

lieve groetjes Joukje


zaterdag 24 oktober 2015

Kerst

Hallo allemaal

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien op het 
Zoals jullie zien is het een kerstkaartje geworden.


Deze ster is een mal van Dutch Doobadoo.
Het Design papier is een oude serie van:
 My Minds Eye -Holly Jolly ( ik vind hem nog steeds geweldig mooi)
Het Magnolia stempeltje heb ik ingekleurd met 
Derwent Coloursoft potloden.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C170-C180-C550
Haar -C580-C530-C600
Kleding -C360
Schoenen-C530
Grond-C670-C530-C480-C460
Schaduw-C670

Verder heb ik nog verschillende stansen gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb gegeven om mee te doen 
aan onze Kerst challenge van deze maand bij Kleuren met Potloden.

Deze kaart doet mee aan de Challenge's bij:

Time for Magnolia #104 -Sterren
HobbyVision Design #43- Kerst

Een fijn weekend
Lieve groetjes Joukje

dinsdag 6 oktober 2015

Winter/Kerst

Ook hier op mijn blog even mijn creatie laten zien!
 Ik heb de afgelopen week meegedaan met de Scrap & Shat 
op Facebook van Hobby Vision! 
Onder leiding van Tiets
Ik vond het geweldig leuk om mee te doen.
Dit is mijn Winter/Kerst creatie geworden.

Voorkant

Binnenkant

Rechterkant open


Helemaal open


Ik hoop dat jullie deze ook weer mooi vinden!!

Lieve groetjes Joukje

vrijdag 2 oktober 2015

Geboren een Zoon

Goedemorgen allemaal

Het is vandaag als Designer weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het 
Het is zoals jullie zien weer een geboortekaart geworden!
Ook weer een Magnolia stempeltje gebruikt,
 ik kan er niks aan doen maar de Magnolia's blijven mijn favoriete stempels.


Het Magnolia afdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het Designpapier komt uit een paperpad van Maja Design.
Op de randen om het stempeltje heb ik Frantage gebruikt.
De kroon en de sterretjes heb ik eerst gekleurd daarna stickless op gedaan.
Verder nog wat stansen, bloemen en sterretjes.

Challenges:
Time for Magnolia #101- Glitter en/of  Bling-bling
Marvelous Magnolia # 102- Anything Goes

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!!
Lieve groetjes Joukje


donderdag 10 september 2015

Challenge #32 Kleuren met Potloden

Hallo allemaal

Vandaag begint alweer een nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
Het Thema voor deze maand is:
HERFST
En natuurlijk inkleuren met potloden.

Dit is mijn DT bijdrage


Onze sponsor voor deze challenge is:

De Hobbystudio


Jullie kunnen meedoen tot en met 7 oktober 23.55 uur.
Dus pak allemaal jullie potloden en doe gezellig met ons mee!!!!
Mijn Dt collega's hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt, 
die kun je HIER bekijken

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge's:

Stamp and Create with Magnolia # 69 Anything Goes
Marvelous Magnolia Challenge #101  Anything Goes


Ik wens jullie een fijne dag toe!

Lieve groetjes Joukje




donderdag 20 augustus 2015

Kerst in augustus

Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen 
op het blog van Kleuren met Potloden.
Deze keer een kerstkaart, het is misschien nog wel wat aan de vroege kant 
maar ik had gewoon zin in om er eentje te maken.
We noemen het maar gewoon kerst in augustus


Het magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C150-C180-C550
Haar-C580-C530
Trui en muts-C150
Broekje-C530
Schoenen-C690
Kerstboom- C440-C430-C410-C450

Het Designpapier komt uit een blokje van Maja Design-It's Christmas time.
De Doily stans is van Tim Holtz.
Kerstbomen en het hert zijn stansen van NOOR.
Verder  heb ik frantage gebruikt en een paar sterren.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Lieve groetjes Joukje

vrijdag 10 juli 2015

Challenge #30 Kleuren met Potloden

Hallo allemaal

Vandaag begint weer de nieuwe challenge bij
Het thema is:
Gebruik kraft op je kaart!
En natuurlijk inkleuren met Potloden.


Onze sponsor voor deze maand is: Scrapper's Delights 


Ik heb de Digi "Tears of a Clown  gebruikt.

 Doen jullie weer gezellig met ons mee?
Meer informatie en de kaarten van mijn DT-maatjes kun je vinden op ons Kleuren met Potloden Blog.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend


Lieve groetjes Joukje



maandag 6 juli 2015

Geboortekaartje

Goedemorgen allemaal

Vandaag heb ik weer een geboortekaartje om aan jullie te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de ouders van kleine Noah.


Het model van de Zuigfles-kaart is gemaakt met een Card Art van Dutch Doobadoo.
De prachtige hartjes stans is van NOOR.
Ik heb voor de naam houten letters gebruikt.
Verder wat sterretjes, bakers twine, bloemen en parels
De stempel is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met 
Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: C170-C550-C180-C130
Kleding: C340-C360-C390-C480-C450-C530-C580
Schaduw: C670

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 16 juni 2015

Zomer

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer iets om jullie te laten zien.
Half april ben ik samen met nog 4 dames uitgekozen door Kimya Verpakkingen 
(Facebook- groep) om een zakje te pimpen.
Het was geweldig leuk om met het toegestuurde pakketje materialen deze uitdaging aan te gaan.
Dit is wat ik gemaakt heb!


Het stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft

Huid-C170-C180-C550
Haar-C580-C530-C480
Kleding-C180-C210-C360
Water-C360-C670-C390-C480

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje