vrijdag 10 juli 2015

Challenge #30 Kleuren met Potloden

Hallo allemaal

Vandaag begint weer de nieuwe challenge bij
Het thema is:
Gebruik kraft op je kaart!
En natuurlijk inkleuren met Potloden.


Onze sponsor voor deze maand is: Scrapper's Delights 


Ik heb de Digi "Tears of a Clown  gebruikt.

 Doen jullie weer gezellig met ons mee?
Meer informatie en de kaarten van mijn DT-maatjes kun je vinden op ons Kleuren met Potloden Blog.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend


Lieve groetjes Joukje



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het traantje, vast van geluk, vind ik het een vrolijk kaartje!!
    Een zonnig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een kaart Joukje....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joukje, een beetje laat door dat vervelende internet. Je kaart vind ik prachtig, vrolijk, grappig en heel mooi kleurrijk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje