zondag 16 februari 2020

Meisje

Hallo allemaal

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien.
Op het Blog van Kleuren met Potloden





En om in het Thema van deze maand te blijven heb ik de sketch gebruikt,


En een leuke Digi IMG 421 van onze sponsor van deze maand
MY BESTIES

De Digi kun je HIER vinden


Deze Digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft Potloden.

De volgede kleuren heb ik gebruikt:
Huid -C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C390-C050

Het Design papier komt uit een paperpad van Studio Light.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/Noor

Leuk dat jullie mijn blog hebben bezocht.
Fijn dag nog en tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en de digi prachtig ingekleurd ,een heel mooi geheel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Joukje. Het meisje is mooi ingekleurd en wat gaaf om dat kettinkje door te laten lopen in een échte ketting. Geeft een stoer tintje vind ik.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige creatie! Top ingekleurd zeg!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart ! Héél mooi ingekleurd en superleuke digi ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje