Posts tonen met het label Papernest Dolls. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Papernest Dolls. Alle posts tonen

zaterdag 30 maart 2019

Voorjaar

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Op het Blog van:
 Kleuren met Potloden.

Ik ben aan de slag gegaan met de Digi - Averyw Watering Can van Papernest Dolls, 
onze nieuwe en tevens de sponsor van deze maand..




De Digi is ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600-C630
Broek-C330-C100
Shirt-C580-C040
Hoed-C580-C040-C100-C120-C440-C430
Gieter-C670-C550

Het Design papier is Botanical van Joy/Noor.
De stansen zijn ook van joy/Noor en Crealies.


Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.

Lieve groetjes Joukje

vrijdag 9 februari 2018

Winter/Valentijn

Hallo allemaal
Vandaag heb ik weer mijn Reminder kaartje voor de Challenge bij:
Het Thema voor deze maand is
Winter/ Valentijn





Onze sponsors voor deze maand zijn:



En





 De Digi Hot cocoa Avery is van onze sponsor PaperNestDolls.
Deze heb ik weer ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden.
Het Design papier is van Joy/Noor.
De stansen die ik heb gebruikt zijn van Joy/Noor en Marianne Design.
Verder nog een taartkleedje, wat bloemen en een stukje touw en zo is het kaartje af.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje,
 en dat jullie meedoen aan onze Challenge

Lieve groetjes Joukje 

maandag 9 oktober 2017

Halloween

Hallo allemaal

Vandaag heb ik een Halloween kaart voor jullie.

Dit is het Thema voor de lopende Challenge bij 


De Digi Little Witch Ellie is van onze sponsor Papernest Dolls.

En heb deze ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het Designpapier is van MME al een oude serie die ik ooit eens gekocht heb.
De stansen zijn van Joy/Noor.
De spin en het spookje had ik nog (wie wat bewaard heeft wat)
De tekst komt ook uit Designpapier van MME

Onze sponsors voor deze maand zijn:




en




Doen jullie allemaal weer met ons mee?
Wel met een zelf ingekleurde Stempel of Digi

Lieve groetjes Joukje

zaterdag 10 juni 2017

Bloemen

Goedemorgen allemaal, 

Vandaag wil ik jullie mijn Bloemen Challenge kaartje nog even laten zien.
Ik heb op mijn kaartje gebruik gemaakt van een super lieve Digi van onze sponsor PapernestDolls.

Het Thema deze maand is:
Bloemen



Doen jullie ook weer gezellig met ons mee?
Dit kan tot 27 juni 17.00 uur!


Om mee te dingen naar de prijzen 
moet je wel een zelf ingekleurde stempel op je kaart hebben,
 want anders kun je niet meedoen.

We kiezen deze maand maar liefst 2 winnaars met de random.
Daarnaast kiest het Designteam een top 3.


Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart nog wat inspiratie heb gegeven voor een leuke bloemenkaart.

Lieve groetjes Joukje


vrijdag 17 maart 2017

Fijne paasdagen

Hallo allemaal

 Vandaag laat ik jullie mijn Reminder kaartje zien voor de Challenge van deze maand bij.

Met het Thema
Pasen


De Digi van TPS heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het DP is van PinkPaislee al een heel oude serie!
Maar zo leuk nog om te gebruiken.


Deze maand worden we gesponsord door The Paper Nest Dolls

Jullie hebben tot 28 Maart 2017 17:00u de tijd om je creatie in te zenden.
Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel!

We kiezen onze winnaar weer met de random.
De Gastdesigner en ook de Top3 zal door het DT-Team worden gekozen.

De winnaar mag 3 digi's uitkiezen op de site van The Paper Nest Dolls

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje,
 en dat jullie meedoen aan onze Challenge!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Lieve groetjes Joukje



zaterdag 17 december 2016

Fijne Kerst

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om mijn Reminder kaartje te laten zien,
voor de lopende Challenge van December bij:

Het Thema is 
KERST
 in traditionele kleuren
( dus rood-wit-groen)

Let wel op dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurd plaatje!




Je kunt je kaart of projectje uploaden tot en met 28 December 20:00uur 
en je maakt kans op leuke prijzen.
Deze maand worden we gesponsord door
Christine Young van The Paper Nest Dolls




en door:


Doen jullie gezellig met ons mee?

Fijn weekend
Lieve groetjes Joukje





donderdag 17 november 2016

Fijne Kerst

Hallo allemaal

Vandaag weer een Reminder kaart van mijn hand voor de lopende Challenge van:

Het Thema voor deze maand is:

 Non traditional Christmas Colours
Dus geen Rood/ Groen enz.
Maar wel met een ingekleurd plaatje


Mijn kaartje is gemaakt met de Digi - Tree 
van onze sponsor Papernest Dolls




 Het Designpapier komt uit een blokje van Joycrafts- Happy Holiday's
Ik heb verschillende stansen gebruikt:
Joycrafts/Noor, Marianne Design, Leane Creatief en de tekst is van Crealies

De Digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar- C580-C530
Kleding en schoenen- C260-C280-C390

Het jurkje heb ik na het inkleuren bewerkt met Wink of Stella, voor een beetje glans
Op de strik, ster, en de kerstballen heb ik Stickles Stardust gedaan.

Doen jullie gezellig met onze Challenge mee? 
Dit kan t/m 28 november 20.00uur

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Challenge's:
The  Girl Ribbon Blog # Use Any Image

Lieve groetjes Joukje