Posts tonen met het label Boekje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Boekje. Alle posts tonen

zaterdag 17 juni 2017

Love

Hallo allemaal


Op Vrijdagavond 9 juni heb ik meegedaan met de Make a Card bij 
Friends of Joy Crafts!
Onder leiding van DT lid Geertje Deelstra hebben we deze kaart gemaakt.
Dank je wel voor dit prachtige patroon!

Ik wil jullie deze kaart ook even laten zien.
Dit is mijn kaart geworden!


Voorkant

Binnenkant

Wat jullie misschien wel weten ben ik Fan van JoyCrafts.
Ik gebruik heel veel de stansen van hun, maar ook het papier is prachtig!
Ik hou echt van deze kleuren

En tot mijn grote verrassing heb ik gewonnen met mijn kaart

************

Dit schreef Anke van Ommen

Dag allemaal, we willen iedereen bedanken voor het meedoen aan de Make a Card van afgelopen vrijdagavond gegeven door Geertje. Wat een prachtige kaarten hebben we voorbij gekomen en ze waren dit keer allemaal prachtig. Een moeilijke keus voor ons team om een winnaar te kiezen. Toch is er een winnaar en dat is geworden:
Joukje van harte gefeliciteerd met het winnen van de prijs. Als je je naam en adres doorgeeft in een pb, dan komt de prijs z.s.m. naar je toe.
Groetjes de meiden van Joy!
**********
Wat geweldig leuk hé!!!!!!

Ik wens jullie een fijn zonnig weekend

Lieve Groetjes Joukje

zaterdag 5 november 2016

Winter

Hallo allemaal

Vandaag heb ik iets anders dan een kaart voor jullie!
Ik heb mee gedaan aan de Make a Card van november bij Joycrafts.
Het was erg leuk om te doen.
 En is het is een heel leuk boekje geworden (al zeg ik het zelf..hihi)
Dit is mijn uitwerking ervan!






Ik heb héél véél stansen gebruikt zoals jullie zien, alles van Joycrafts en Noor.
Het Design papier komt uit een Paper bloc van Joy- Happy Holidays.
Verder heb ik wat lint, kant, touw, plakparels, eiskristall en sneeuw gebruikt.

Ik hoop dat jullie mijn boekje ook leuk vinden.

Fijn weekend allemaal
lieve groetjes Joukje

dinsdag 6 oktober 2015

Winter/Kerst

Ook hier op mijn blog even mijn creatie laten zien!
 Ik heb de afgelopen week meegedaan met de Scrap & Shat 
op Facebook van Hobby Vision! 
Onder leiding van Tiets
Ik vond het geweldig leuk om mee te doen.
Dit is mijn Winter/Kerst creatie geworden.

Voorkant

Binnenkant

Rechterkant open


Helemaal open


Ik hoop dat jullie deze ook weer mooi vinden!!

Lieve groetjes Joukje

woensdag 23 januari 2013

Kerst boekje

Goedemorgen allemaal

Dit kerstboekje heb ik jullie nog niet laten zien.
Pas op hoor, dit word een lange post met veel foto's.
Het is zo leuk geworden dat ik het toch even met jullie wil delen.
Dat kan toch nog wel? Of hebben jullie genoeg van Kerst!!

In oktober op de clubdag van Tiets was dit het project wat we gingen maken.
De basis had ik bijna af, en is gemaakt van enveloppen.
En dan thuis tussen alle drukte door steeds een stukje werken aan het boekje.
Ik wilde hem voor de kerst af hebben, dan kon ie mooi staan pronken op de kast.
Nou het is gelukt hoor!!
Kijk maar even gezellig mee.

Ik heb de foto's verkleind, vandaar dat ze niet helemaal scherp zijn.
Jammer maar ik kan het niet meer veranderen.
Maar als je op de foto klikt word ie wel groter!!











Het was een groot project zoals jullie zien maar SUPER leuk om te maken!!


Lieve groetjes Joukje

woensdag 4 juli 2012

Boekje

Allereest wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten!
Geweldig leuk dat jullie mijn creatie's de moeite waard vinden om mijn blog te volgen.
En voor mijn trouwe volgers, Ik vind het Super leuk om jullie berichtjes te lezen!
Dit weekend ben ik begonnen om dit boekje te maken.
Het is een workshop  die staat op de club van Tiets.
Het is gemaakt van drie enveloppen.
Geweldig leuk om te doen.
De kleuren zijn ook heel anders dan jullie van me gewend zijn.
Dit is de voorkant.(als je op de foto klikt word ie groter)




                                                                Dit is de achterkant
Zo dat zijn héél véél foto's, maar dan hebben jullie het hele boekje ook gezien.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
De Tags in het boekje heb ik nog geen tekst opgedaan, omdat ik nog niet weet wie ik hiermee zal verblijden.

Challenge's :
Dutch Magnolia Lovers - Alles behalve een kaart
Symply Magnolia  -  Tilda with an Animal
Moeders hobby paleis -  Bingo :  Kraftpapier-stans-parels.  en ook nog :  Stans-wit-bloemen

Voor iedereen die nu vakantie heeft, geniet van de vrije dagen.
Hier in friesland moeten we nog een paar weekjes voor het vakantie is.

Dames bedankt weer voor jullie bezoekje.
Groetjes Joukje