Posts tonen met het label Magnolia. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Magnolia. Alle posts tonen

woensdag 10 juli 2019

Hallo allemaal


Vandaag begint weer een nieuwe Challenge bij:

Het Thema voor deze maand is:
ALLES MAG

Dit is mijn DT-Kaartje geworden.



De gebruikte  mallen zijn van Joy/Noor.

Het Magnolia stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Badpak en handdoek-C330-C210

De sponsor voor deze maand is De papernest dolls

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.


Lieve groetjes Joukje

zondag 10 maart 2019

Dans Lach en Zing

Hallo allemaal


Vandaag begint weer een nieuwe Challenge bij:

Het Thema voor deze maand is:

BINGO
Kies 3 aansluitende vakjes uit de Bingokaart.

Dit is mijn DT-Kaartje geworden.


Voor mijn kaartje heb Ik gebruikt:

 Bloemen - Blauw en/of Roze - Tekst





Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

Het Design papier is van My Mind's Eye - Pretty Please, een al oudere lijn
maar ik vind het nog steeds prachtig papier. 
De stansen zijn van Joy/Noor en Spellbinders
De tekst komt van de Clearstamps van Joycrafts- Mery's welkom



Doen jullie weer met ons mee?
Dit kan tot 7 april 20.00 uur.

lieve groetjes Joukje


maandag 10 september 2018

Welkom op deze wereld

Hallo allemaal

Vandaag start er weer een nieuwe Challenge bij
Het thema voor deze maand is:
Dieren
Dit is mijn DT kaartje geworden.







 Ik heb het stempelafdrukje van Magnolia ingekleurd met mijn 
Derwent Coloursoft potloden.

Het Design papier is van: Forever Friends
Stansen die ik gebruikt heb zijn van: Joy/Noor- Tim Holtz-
Tekst stempel is van Marianne Design


Doen jullie ook met onze Challenge mee?
Dit kan tot 7 oktober 20:00 uur.


Lieve groetjes Joukje


zaterdag 10 maart 2018

Lokwinske (Gefeliciteerd)

Hallo allemaal
 
 
Vandaag start er weer een nieuwe Challenge bij
 
Het thema voor deze maand is:
Verjaardag
 
Dit is mijn DT kaartje geworden.
 
 
 Ik denk dat we voor verjaardagen allemaal wel kaarten maken.
Deze is bestemd voor onze kleinzoon die 15 maart zijn 5e verjaardag viert.
De kleinkinderen vinden het geweldig leuk als ze naast een cadeautje ook een
zelf gemaakte kaart van Beppe krijgen.
Daar zijn ze heel blij mee. 
 
Doen jullie ook weer met ons mee? 
We zijn dan ook benieuwd wat jullie in gaan sturen (je mag zo vaak meedoen als je wil.
Zolang er maar een met Potloden ingekleurde
 Digi of Stempelafdrukje op je kaart zit.
Dus pak je potloden en doe met ons mee!

Fijn weekend allemaal
Lieve groetjes Joukje


dinsdag 28 november 2017

Winter Wonderland

Hallo allemaal
 
Vandaag heb ik een echt winters kaartje om aan jullie te laten zien.
 
 
Het Magnolia afdrukje heb ik gekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het Design papier is van Joy/Noor.
De sterrenrand, ijspegelrand, Doilly en de schaatsen zijn stansen ook van Joy/Noor.
De mooie bloemen komen uit een stans van Marianne Design.
De ijspegels en sterren rand heb ik bewerkt met Eiskristal van Viva
Nog een mooi wit lint en de kaart is voor mijn gevoel af!
 
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
 
Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge's:
Paradise of Magnolia #59 - Let it Snow
 
Lieve groetjes Joukje


vrijdag 10 november 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal

Vandaag gaat weer een nieuwe Challenge van start bij:

Het Thema voor deze maand is:
Kerst/Winter 

Dit is mijn DT kaart geworden



Ik heb maar weer eens een Magnolia stempeltje gebruikt en deze ingekleurd met 
Derwent Coloursoft Potloden.

Voor de liefhebbers even de kleuren die ik heb gebruikt:

Huid -C170-C550-C180
Haar -C580-C530-C600
Muts en Broek -C130-C150
Jasje en schoenen -C400
Lantaarn -C670-C580-C080
Jutezak -C530
Schaduw -2200

Het Design papier komt uit de paperpad -It's Christmas time van Maja Design.
De volgende stansen heb ik gebruikt:
Tim Holtz, Marianne Design en Leane Creatief.
De sneeuwvlok rand heb ik bewerkt met Eiskristal van Viva.
En de sneeuw is gemaakt met Foam Ball Clay van Craftemotions.
Om het stempelafdrukje  heb ik Frantage gebruikt.

Nog wat besjes en een stukje lint en de kaart is weer af.

Challenge's waar de kaart meedoet:
x Midweek Magnolias #177-Anything Goes x
x Lovely Hanglar or sweet Magnolia # Use Trim x
All About Magnolia Challenge#28- All about The Season
Magnolia Licious Challenge # 15- Anything Goes- optie Christmas
Hobby winkel De Egel# 46 november

Leuk dat jullie weer op mijn Blog kwamen kijken.
Tot de volgende kaart

Lieve groetjes Joukje


donderdag 19 oktober 2017

Fijne Kerst

Hallo allemaal

Mijn eerste kerstkaart is een feit, er zullen vast nog wel meer volgen denk ik zo!


Het Design papier wat ik gebruikt heb is van MME- Holly Jolly, en is een oude lijn 
maar vind hem nog steeds prachtig
Ik heb me voorgenomen om eerst maar weer wat uit de voorraad bak op te maken.

Heb ook verschillende stans mallen gebruikt oa.
Joy/Noor en Marianne Design.
De ijspegel rand komt uit een pons van Martha Stewart.
Verder nog wat houten sterretjes en een hekje toegevoegd.

Het Magnolia afdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

De kaart doet mee aan de volgende Challenge's:
Midweek Magnolias #175- Anything Goes
Marvelous Magnolia #125- alles mag

Dit was het weer voor vandaag.
hoop dat jullie hem leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje

zondag 17 september 2017

Je bent een kanjer

Hallo allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze kleindochter.
Ze moest vorige week afzwemmen voor haar A diploma.
En daar hoort natuurlijk een kaart bij en een kleinigheidje.
Het is gelukt hoor en ze was in haar nopjes met de kaart.


Het Magnolia stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft en Derwnt Intense Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar- C580 - C 530 -C 600
Zwemkleding-710
Water -1200

Het water heb ik ook nog bewerkt met Crystal Clear maar dat zie je bijna niet op de foto.
En het Design papier komt uit een paperpad van Studio Light
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/Noor en Spellbinders.
De letter A heb ik ooit eens gekocht bij kruidvat.
Verder nog wat web-lint en bloemetjes

Dit was het weer voor nu.
Bedankt voor jullie bezoek en tot morgen, dan heb ik een leuk nieuwtje!

Lieve groetjes Joukje



maandag 28 augustus 2017

Felicitatie kaart

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien.

Deze felicitatie kaart heb ik onlangs gemaakt voor een kleindochter.
Ze vinden het prachtig om een kaart van Beppe (oma) te krijgen.
En vaak is het een sport onderling wie in hun ogen de mooiste kreeg.

En om even bij de lopende Challenge van augustus te blijven

Geen vierkante kaart





Het Magnolia stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C590-C530
Jurk-C120-C380 
Ballon-C380

Het DP is al een oudje van MME
Het kaartpatroon is van Dutchdoobadoo
De stansen zijn van Joy/Noor,Marianne Design en Crealies

Meedoen aan de Challenge kan t/m 7 september.


Lieve groetjes Joukje

maandag 5 juni 2017

Gefeliciteerd

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje om aan jullie te laten zien!
Dit is ie dan.
Heb weer eens een Magnolia ingekleurd, het blijft toch wel favoriet hoor.


Het stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C530-C580-C600
Kleding-C210
Schoenen-C530
Taartrand,Taart-C580-C530-C210

Het DP is van Forever Friends
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Noor en Spellbinders.
Verder heb ik een doilly een kantje en een lintje gebruikt.
En als toetje nog wat mooie bloemen er op gedaan.

Ik hoop dat jullie dit kaartje weer leuk vinden!



donderdag 12 januari 2017

Winter


Hallo allemaal

Vandaag heb ik een echte winter kaart om aan jullie te laten zien.
Deze heb ik gemaakt omdat ik mee doe aan de Digi Challenge bij Tiets .


Ik heb met de Snowglobe van Dutch Doobadoo  een schudkaart gemaakt!


Verdere Materialen die ik gebruikt heb zijn:
Digi: Sherri Ann Baldi
Stempel winterlandschap; Magnolia
Ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
Design Papier: Maje Design
Stansen: Noor en Magnolia
Verder: Foam Ball Clay (de sneeuw)- Eiskristall (als schudmateriaal en op de ijspegels)
en Fluweelpoeder voor de bont randjes .

Deze kaart doet mee aan de Challenge bij:
Mijn Besties Dutch Girls # Alles mag met de optie Winter
Hobby vision # Schudkaart
Color It Create It Show It  # Januari Challenge
Ik hoop dat jullie mijn kaart ook leuk vinden!

Lieve groetjes Joukje


donderdag 10 november 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal

Vandaag  is het weer tijd voor een nieuwe  Challenge bij Kleuren met potloden.
Het Thema is :

Kerst
Gebruik wel een stempelafdrukje ingekleurd met Potloden

Dit is mijn DT-Kaartje geworden. 




Het stempelafdrukje van Magnolia is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

Voor de liefhebbers heb ik ook nog even de kleurnummers:
Huid- C170-C550-C180 
Haar- C010-C580-C530
Kleding- C360-C390
Vleugels- C670

Het design papier komt uit het Paperbloc- Happy Holidays van Joycrafts.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van: 
Joy/Noor, Marianne Design en Leane Creatief.

Jullie kunnen meedoen aan de Challenge t/m 7 december.
Hier kunnen jullie ook de prachtige kaarten zien van mijn DT- Colega's

Dit  kaartje doet mee aan de Challenge bij:
All About Magnolia Challenge # 18-All about the Holy Night
The Girl Ribbon Blog # Challenge november



Ik ben benieuwd naar jullie reactie's op dit kaartje.



Lieve groetjes Joukje







woensdag 12 oktober 2016

Geboorte Kaart


Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt bij Kleuren met Potloden
 om een DT  kaartje te laten zien.
Ik blijf even bij ons challenge Thema:
 Ponsen-Snijden-Stansen

 Vorige week heb ik een geboorte kaartje gemaakt voor de 
ouders van kleine Bas.
De kaart is op de bestemming aangekomen, dus kan ik hem nu laten zien.




Het model van de kaart is een Cart Art mal van Dutch Doobadoo.
Design papier komt uit een blokje van de Action. 
De gebruikte stansen zijn van Spelbinders en Crealies,
 De sterren pons is van Martha Stewart.
Verder heb ik bakkers twine, Frantage en houten sterretjes gebruikt.
En natuurlijk een stempeltje ingekleurd met Derwent Coloursoft.


Voor de liefhebbers komen hier nog even de kleurnummers:
Baby-C170-C550
Ooievaar-C670-C650-C090
Luier en strik-C340-C360
Gras/grond-C460-C400-C480-C450

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
The Girl Ribbon Blog # oktober
Lovely Hanglar or Sweet Magnolia # Flowers
Hobby Vision # Challenge

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 27 september 2016

Big Kiss

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien.
Het is er weer één met een Magnolia stempel afdrukje.
 Het is en blijft toch wel mijn favorite merk stempels!!
Jammer dat je ze steeds minder ziet.




Dit kaartje heb ik gemaakt voor de aller laatste Challenge van:
Time for Magnolia #129- Strikken

Ik vind het Zó jammer dat dit Challenge Blog stopt!
 Dit was dan ook de laatste in Nederland.
Voor het DT- Team een Big Kiss voor alle geweldige voorbeelden die ze
 de afgelopen jaren voor ons gemaakt hebben.
Dank je wel!!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje


zondag 18 september 2016

All I want for Christmas

Hallo allemaal

Vandaag heb ik een héél koud kaartje voor jullie!
Nu is sneeuw in september wel heel erg vroeg.
Maar de meeste mensen willen dit wel graag  met kerst, 
en daar ben ik er dus 1 van.
Vandaar dat ik deze kaart alvast heb gemaakt! 



Een echte koude kerstkaart is het geworden vinden jullie niet?


Deze kaart doet mee aan de Challenge bij:
Time for Magnolia Challenge  #128- Laat sneeuw zien
Simply Magnolia- Anything Goes
Marvelous Magnolia- Lace or Ribbon

Een fijne zondag

Lieve groetjes Joukje

maandag 22 augustus 2016

Thank You



Hallo allemaal

Vandaag wil ik  jullie een creatie te laten zien.
Ik wilde een kleinigheidje maken voor iemand, om haar te bedanken.
Het is  een mercie doosje geworden wat ik heb gepimpt.



De Sketch, de Stansen en Design papier het is allemaal van Noor Design.

Het stempelafdrukje is van Magnolia
En is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:
Huid: C170-C550-C180 
Haar: C580-C530-C480-
Kleding: C180-C210-C360
Water: C360-C670-C390-C480

De kleding van de zeemeermin heb ik bewerkt met Wink of Stella.
Op de waterbubbels heb ik Gloss-Gel transparant gedaan.
Verder nog een stukje lint, bloemen en een koperen hoekje.

Het viel héél erg in de smaak!!
Zowel de inhoud en ook wat er omheen zat!

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden!

Lieve groetjes Joukje

zondag 10 juli 2016

Hoera

Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
Het Thema voor deze maand is:
Mannenkaart
En natuurlijk ingekleurd met potloden



 De Sponsor voor deze Challenge is:
 Craftlines

onze sponsors voor 2016

Ze stellen een leuke prijs beschikbaar!


Mijn kaart/ model is een mal van Duch Doobadoo
Designpapier is van Noor
De stansen zijn van: Noor/Joy en Cut-ies


Doen jullie allemaal weer mee aan de Challenge?
Dit kan t/m 7 augustus 23.55 uur.


Deze kaart doet mee aan de Challenge bij:

Midweek Magnolia's  #142- Anything Goes
The Ribbon Girl Blog  # Juli Challenge

Fijne zondag 
Lieve groetjes Joukje




 

maandag 30 mei 2016

Vlindergroetjes

Hallo allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt met de prachtige Sketch van Noor Challenge Groep.
En doe dus ook mee met de wedstrijd!


Heb ook weer mijn prachtige Magnolia stempeltje gebruikt deze blijft leuk!

Deze kaart laat ik meedoen aan de Challenge bij:
Paradise of Magnolia #38-Use your Favorite color combo
Time for Magnolia #124-Alles behalve vierkant

Lieve groetjes Joukje







vrijdag 5 februari 2016

Valentijn

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje om aan jullie te laten zien.
Omdat het volgende week zondag valentijn is, heb ik dit kaartje gemaakt.
Wie hem krijgt weet ik nog niet.......


Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar meisje- C580-C050 -C530
Haar jongen- C600-C520
Kleding meisje- C230-C220
Kleding jongen- C390-C480-C670-
Schaduw- C670

Het Design papier komt uit een paper-pad van Noor.
Verder heb ik stansen gebruikt van Noor en Crealies.

Ik ben benieuwd of jullie hem leuk vinden.

Challenge's:
Midweek Magnolia's #131- Valentine/ Love
All About Magnolia Challenge #11- All about love
Paradise of Magnolia #31- Valentine

Dank je wel voor het langskomen.
Een fijn weekend toegewenst

Lieve groetjes Joukje

maandag 18 januari 2016

Hoera een kleinkind

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie!
Als DTer moet ik geregeld een kaartje plaatsen op het Kleuren met Potloden Blog.
En omdat de Challenge voor deze maand is:
Nieuw Begin
Blijf ik maar even bij dit Thema!
Een kleinkind krijgen is ook een nieuw begin of niet dan?


Materialen:
Het Designpapier is van Studio Light-PPSL12
Stempelafdrukje van Magnolia ingekleurd met Derwent Coloursoft
Bloemen en Tekststempel van Crealies
Ovalen van Spellbinders
Labeltjes van Kimya
Verder nog wat strass steentjes een doilly, stukjes lint, en kant.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge's:
Time for Magnolia #114- Tijd voor een sketch.
                                                   Simply Magnolia - Anything Goes
The Ribbon Girl Blog# January Any Image Challenge


Lieve groetjes Joukje