maandag 6 juli 2015

Geboortekaartje

Goedemorgen allemaal

Vandaag heb ik weer een geboortekaartje om aan jullie te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de ouders van kleine Noah.


Het model van de Zuigfles-kaart is gemaakt met een Card Art van Dutch Doobadoo.
De prachtige hartjes stans is van NOOR.
Ik heb voor de naam houten letters gebruikt.
Verder wat sterretjes, bakers twine, bloemen en parels
De stempel is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met 
Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: C170-C550-C180-C130
Kleding: C340-C360-C390-C480-C450-C530-C580
Schaduw: C670

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om een fles te gebruiken als basis voor een babykaart!
    Grappige digi heb je gebruikt Joukje... en de aankleding van de fles is weer helemaal toppie!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart in de vorm van een fles....prachtige details....en de houten naam ....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje