zaterdag 5 november 2016

Winter

Hallo allemaal

Vandaag heb ik iets anders dan een kaart voor jullie!
Ik heb mee gedaan aan de Make a Card van november bij Joycrafts.
Het was erg leuk om te doen.
 En is het is een heel leuk boekje geworden (al zeg ik het zelf..hihi)
Dit is mijn uitwerking ervan!






Ik heb héél véél stansen gebruikt zoals jullie zien, alles van Joycrafts en Noor.
Het Design papier komt uit een Paper bloc van Joy- Happy Holidays.
Verder heb ik wat lint, kant, touw, plakparels, eiskristall en sneeuw gebruikt.

Ik hoop dat jullie mijn boekje ook leuk vinden.

Fijn weekend allemaal
lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel. Elke bladzijde is zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Joukje, heerlijk de winterse sfeer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje