dinsdag 18 november 2014

Ster Kaart


Hallo allemaal

Het is mijn beurt om een kaart te laten zien op het 
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie in de vorm van een ster.



Het is een mal van Dutch Doobadoo die ik 2 keer heb uitgeknipt en heb laten verspringen.
Het Design papier wat ik heb gebruikt is een oude serie van My Minds Eye- Holly Jolly
Ik heb weer een stempeltje van Magnolia gebruikt, en die heb ik ingekleurd met
 Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
huid-170-180-550
haar-580-530-630-600
kleding-360-630
schoenen-530
bijl-630-690
schaduw-670

Gebruikte materialen: 
Stansen: De boompjes stans van CottageCutz- Lea Bilities- Spelbinders- Noor- 
Marianne Design en Tim Holtz.
Ook nog Gesso gebruikt, Frantage, Lint, Parels een houten ster en een taartkleedje

Hoop dat jullie hem/haar leuk vinden.

Challenges:
Time for Magnolia #72 kleuren van je kerstboom versiering.
Magnolia Mania  #101 Weinachtsbaum
Midweek Magnolia  Flourishes

Lieve groetjes Joukje


maandag 10 november 2014

Kleuren met Potloden Challenge # 22


Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden
Het thema deze maand is:
Bingo


Gebruik 3 aansluitende vakjes van de bingo kaart.
Ik heb 3 verschillende rijen gebruikt nl:
Bloemen- brads en/of eyelets- kraft
Kraft- lint en/of kant- bedel
Tekst- stans- bedel 

Dit is mijn DT Kaartje geworden

Gebruikte materialen:
Magnolia stempel- ingekleurd met Derwent coloursoft
Dutch doobadoo- basis vorm
Designpapier- Maja design
Stansen- Tim Holtz, Cottage Cutz, Lea'biliies, Noor, Marianne design
Verder- Frantage, Gesso, Lint en Kant, eyelet, kerstklokjes, houten sterren en parels.
En niet te vergeten Foam Ball Clay voor de sneeuw


Voor meer inspiratie kunnen jullie Hier naartoe,
dan zie je wat voor moois mijn DT- maatjes hebben gemaakt.
Meedoen kan t/m 9 december
Doen jullie allemaal weer mee?

Challenge's:
Time for Magnolia #70- Kerstlabel
Paradise of Magnolia #1- Anything Goes
Stamp and Create with Magnolia #48-Fall or Winter image with punches or diecuts
TildasTown # 129- Anything Goes

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 28 oktober 2014

Herfst


Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie een herfst kaartje laten zien.


Heb weer de prachtige bomen stans van Cottage Cutz gebruikt.
Het kleinste boompje heb ik onder de bloem verwerkt als blad.
De bomen heb ik bewerkt met Inka Gold (kleur koper)
Dat is leuk spul om mee te werken.
Het stempeltje is van Magnolia en is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Op het KMP blog  staat beschreven welke kleuren ik heb gebruikt!

Het papier is van Scenic Route (een hele oude lijn) 
Verder heb ik gebruikt
stansen van: Noor en Crealies.
Een label, lint, bloemen,besjes en houten letters van Craft Emotions.

Hoop dat  ik jullie weer heb kunnen inspireren met m'n kaartje.

Challenge's
Lovely Hänglar or sweet Magnolia # 105- Autumn colours

Een fijne dag allemaal en tot de volgende kaart
Lieve groetjes Joukje

donderdag 23 oktober 2014

Sterkte kaartje

Goedemorgen allemaal

Vandaag een kaartje op m'n blog, die ik hier eigenlijk nooit  laat zien.
Ik maak zeer regelmatig condoleance /sterkte kaarten.
Dit is toch persoonlijker om te versturen dan een gekochte kaart.
Meestal maak ik ze in opdracht, maar soms heb je ze jammer genoeg zelf ook nodig.


Voor de kaarten uitdaging bij Cards&Scrap challengeblog vragen ze om een 
Condoleance /Sterkte kaart.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 7 oktober 2014

vuurtoren creatie

Hallo allemaal

Gister was het mijn beurt om op het Kleuren met Potloden blog een kaart te laten zien.
Aangezien het weekend en gister allemaal wat anders liep dan ik had gedacht,
 lukte het mij niet om mijn kaart af te maken waar ik daarvoor mee bezig was.

Maar gelukkig had ik laatst voor de feestweek van de club van Tiets 
een creatie gemaakt die ik nog niet had laten zien.
Hier is het hele project,
 het was zo leuk om te doen zelfs het vlot heb ik zelf gebouwd.


**********************


De digi is speciaal voor het 10 jarig  bestaan van de club van Tiets gemaakt door Heather.
Deze heb ik ingekleurd met derwent coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
huid; C170-C550-C180-
haar: C580-C530-C630-C640-C600
kleding: C710-C360-C350-C130
stuurwiel: C580-C600-C530-C510-C630

Het patroon van de vuurtoren heeft Sandra er speciaal voor gemaakt.
Wij als leden konden deze 2 items aanvragen op de Club en er een creatie mee maken, 
waar ook nog een aantal prijsjes aan verbonden waren.
En ik was één van de gelukkigen!

Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes Joukje





dinsdag 16 september 2014

Een meisje

Hallo allemaal

Vandaag heb ik een geboorte kaartje om aan jullie te laten zien.
Het was moeilijk om hem goed op de foto te krijgen,
 maar het is volgens mij toch nog aardig gelukt.



Materiaal wat ik gebruikt heb:
Derwent coloursoft potloden:  C670-C690-C100-C440-C400
Stansen:  Joy -Noor Design- Tim Holtz
Verder: Frantage- lint- kant en plakparels
Van het Design Papier weet ik het merk niet.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, 
bedankt voor het langs komen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Joukje

woensdag 10 september 2014

Challenge kleuren met Potloden


Hallo allemaal

Vandaag begint weer een nieuwe Challenge bij
Kleuren met Potloden.
Het thema is deze maand is:
Géén vierkante kaart!

Voor deze Challenge is het DT-Team
aan de slag gegaan met de stansjes van Cottage Cutz
gesponsord door Craftlines

De Stans die ik heb gebruikt is:
Woodland Pine Trees


Doen jullie allemaal weer mee?
Er zijn deze maand 2 prachtige stansen van Cottage Cutz te winnen, 
één ervan is de prachtige bomen stans die ik heb gebruikt!
Stuur je inzending ingekleurd met potloden in 
en wie weet ben jij de gelukkige winnaar van de prachtige stansen

 Het model van mijn kaart is een Ronde Side Step Kaart.
Ik heb zoals jullie zien er een kerstkaart mee gemaakt.
Heb veel kaarten nodig dus het begin is er weer.


**********************
De Digi die ik heb gebruikt heet Rory's Christmas tree
en heeft Heather speciaal gemaakt voor 

Fijne dag allemaal en
Lieve groetjes Joukje




donderdag 4 september 2014

DT-Call

Goedemorgen lieve lezers,

Wisten jullie dat er een DT Call is bij Kleuren met Potloden!

Voor de periode van
september 2014 t/m maart 2015
zoeken we designers die ons team willen versterken.

Kleur jij met potloden, Derwent, Faber Castell, Prisma Colors, Auquarel potloden
of een ander merk potlood, je vind het leuk om je werk te delen
hier op het blog, met daarbij een goede beschrijving van je werk
en hoe en met welke potloden en kleuren je gewerkt hebt.

Stuur ons dan een email met wat van je werk bijgesloten
en een link naar je blog.
Vermeld in de email met welke potloden je werkt en waarom wij jou
Willen hebben.

Wat verwachten we van je?

* Je kleurt met potloden
* Het lukt je om 1 a 2 projecten of kaarten per maand voor dit blog te maken,
* Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van dit blog
* Je maakt goede en duidelijke foto's van je projecten.
* Je hebt zelf een actief blog
* Je wilt actief reageren op berichten van de andere designers

Wat mag je van ons verwachten?

* we zijn een gezellig team, met open communicatie
* regelmatig ontvangen we van sponsors materialen om mee te werken
op het blog
* je bent vrij in je keuzes van papier en materialen tenzij we anders vermelden.
* je werk hoeft niet per definitie nieuw te zijn.

De DT Call loopt t/m zondag 7 september.

We zien jullie inzendingen graag tegemoet.

****************************

Dus..... Lijkt het je leuk, ga dan snel reageren en word je misschien wel onze DT- collega!!

Lieve groetjes Joukje

zondag 24 augustus 2014

Vlinders

Hallo allemaal

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien op het Kleuren met Potloden blog
Zoals veel mensen wel weten ben ik gek op vlinders, we hebben er ook veel in onze tuin fladderen.
Vandaar maar weer een vlinderkaart.


De Besties digi heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft,
de volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid -C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C690-C210-C280
Vlinder-C480-C460-C210-C280
Schaduw-C670

Verdere materialen:
Paperpad van BoBunny-Isabella
Stansen: Tim Holtz, Magnolia en Spelbinders
Verder: plakparels, stukje kant en roosjes

Ik hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden!

De  Challenge  ANYTHING GOES loopt nog!
Je kunt meedoen t/m 9 september.
Het zou leuk zijn als jullie allemaal de potloden pakken en meedoen aan de challenge.

Bedankt voor jullie bezoek, en allemaal nog een fijne zondag toegewenst!
Lieve groetjes Joukje

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
My Besties Dutch Girls # Alles mag met een Fancy Pants
My Besties Deutschland # 5- Alles mag +option vogel of vlinder
My Besties Friendship # 4 Vlinders

vrijdag 1 augustus 2014

Gefeliciteerd

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te laten zien op het 
Deze keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt


De Besties digi heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft,
de volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid -C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600-
Kleding-C460-C450-C250-C280-
Schaduw-C670

Verdere materialen:
Paperpad: Studio Light
Stansen: Magnolia, Joy, Marianne design
bloemetjes uit mijn voorraad bak
Stickles- Star dust
en een paar knoopjes

De  challenge bij Kleuren met Potloden loopt nog!
Je kunt nog meedoen tot 9 augustus a.s.
Het zou leuk zijn als jullie allemaal de potloden pakken en meedoen aan de challenge.
De opdracht is; Zomer
Niet zo moeilijk toch?


Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge's:
My-Besties Deutchland # 5 -Alles geht
My Besties Friedship  #3 - Stanzteile
Blog My Besties  frankrijk
Kaartjes inspiratie challenge # Zomer

Een fijn weekend allemaal.
En voor degenen die vakantie hebben (zoals wij) geniet ervan!!

Lieve groetjes Joukje