Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik kreeg voor mijn bloemstukken.
Dat is ook heel leuk om te doen!
Groetjes Joukje
Nu mag ik deze award doorgeven aan 3 mensen.
Dat vindt ik héél erg moeilijk, ik doe het anders!
En geef daarom de award door aan al mijn volgers, om jullie te bedanken voor de leuke reactie's die ik krijg op m'n kaartjes.
Nog een hele fijne zondag, Groetjes Joukje
Deze lijn papier had ik nog niet , geweldig hé.
Maar ik moet jullie nog iets vertellen.
Ik had ook een kaartje ingestuurd, voor de Karen's Doodles challenge.
En laat ik daar nu derde mee zijn geworden, ik mocht 1 digi als prijs uitzoeken.
Ook geweldig leuk natuurlijk.
Tjonge.....jonge ons gezin valt deze week wel in de prijzen hoor!!
Onze zoon is afgelopen weekend Europees kampioen geworden met zijn Agapornis Roseicollis(dwerg papegaai)
En onze dochter won de eerste prijs bij de Karen's Doodles challenge.
t'Is toch wat hé......je zou bijna naast je schoenen gaan lopen. bloos ...bloos...
Prettig weekend allemaal, en laat gerust een berichtje achter!
Liefs Joukje