maandag 29 november 2010

Kindje op komst

Voor de challenge nr 14 van de Derwent blog stuur ik dit kaartje in.

Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik kreeg voor mijn bloemstukken.
Dat is ook heel leuk om te doen!

Groetjes Joukje

zondag 28 november 2010

Iets anders

Het werd weer eens tijd om wat te plaatsen op m'n blog.
De afgelopen weken heb ik het druk gehad met m'n andere hobby (bloemschikken)
Ik verzorg nl de aankleding van de zaal, voor de jaarlijkse tentoonstelling van de voliére vereniging.
Ons hele gezin is er bij betrokken, m'n man is voorzitter onze zoon is secretaris, en onze dochter verzorgd de verloting.
De vogels van mijn man, zoon en 2 kleinzonen zijn in de prijzen gevallen.

Hier een paar foto's van wat ik zoal heb gemaakt.

Met elkaar waren het er ongeveer 20 bloemstukken.

Ik hoop deze week nog even aan de kaarten freubel te kunnen gaan.

Weer bedankt voor het langskomen en jullie berichtjes....ik vind het SUPER

Groetjes Joukje

woensdag 3 november 2010

Winter Candy Box

Voor de challenge nr13 van de Derwentblog heb ik deze box gemaakt.
De opdracht is deze keer: alles mag maar geen kaart en in het blauw.
En natuurlijk ingekleurd met Derwent.
Het idee heb ik uit het Magnolia Magazine.
Het digi afdrukje komt van de club van Tiets.
Ik zou hem daar ook insturen maar was net te laat, jammer maar helaas.
Trouwens hij was erg leuk om te maken.

Groetjes Joukje

maandag 18 oktober 2010

Halloween

Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik helemaaaaal niks heb met het thema Halloween.
Maar voor vele challenge's word dit gevraagd, dus toch maar een poging gewaagd.
Alles wat oranje was bijelkaar gezocht, en vele uren later......
Is dit het resultaat.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge's:

Dewent challenge's: Halloweenkaart in zwart en oranje
Double Dutch: Halloween creatie of kaart
Op de club van Tiets: Uitdaging oktober met een sketch een kaart maken.
Groetjes Joukje

zondag 17 oktober 2010

Blog award

Ik heb een award gekregen Van Welmoed.
Héél erg bedankt daarvoor, ik voel me zeer vereerd.

Nu mag ik deze award doorgeven aan 3 mensen.
Dat vindt ik héél erg moeilijk, ik doe het anders!
En geef daarom de award door aan al mijn volgers, om jullie te bedanken voor de leuke reactie's die ik krijg op m'n kaartjes.

Nog een hele fijne zondag, Groetjes Joukje

zondag 10 oktober 2010

Easelkaart op ladendoos

Vorige week zaterdag samen met Welmoed, Annemarie en Geertje een begin gemaakt aan dit prachtige project.
Het was erg gezellig, dit gaan we vaker doen.
Het is een workshop, die staat bij Tiets op haar club.
Het is best wel veel werk, dus hij was ook niet af.
Vandaag het laatste afgemaakt.


Met deze kaart wil ik graag aan de volgende challenge's meedoen.
Alles met en over kleuren met derwent - bruin en groen
Double Dutch - sketch


Groetjes Joukje

donderdag 30 september 2010

Hoera een Meisje

Dit kaartje gemaakt voor de september uitdaging op de club van Tiets.
t' Was weer op de valreep, ik moest hem vanmorgen nog even pimpen.
Weer een hele mooie skets, en meteen m'n nieuwe stempeltje gebruikt.
Leuk om te doen!

Papier is van: My Mind's Eye -Pretty please
Digi stempel: Karen's Doodles - ingekleurd met Derwent
Bloemen een combinatie van gekochte en geponsde
Bloemblaadjes : Floral pons


Groetjes Joukje

zondag 26 september 2010

Derwent Challenge NR 10

Dit kaartje gemaakt voor de Derwent challenge.
Moeilijk omdat ik niet veel bloemen stempels heb, en ik had op de kaart van de vorige challenge ook al een bloemen stempel gebruikt.
Deze ga je dan ook geen 2 keer gebruiken.
Dit is mijn inbreng deze keer.
Een beetje kaal vind ik zelf, maar weet ook niet hoe het anders moest.
Een tekst kan, maar weet nog niet voor wie het bestemd is.(vast voor een ouder iemand)

Fijne zondag verder Groetjes Joukje

vrijdag 17 september 2010

Derwent challenge gewonnen

Ik was erg verbaasd dat mijn kaart, als winnende is uitgekozen bij de Derwent challenge nr 9.
Geweldig natuurlijk, dit had ik dus echt niet verwacht!
Ik bloos ervan.
De prijs die je kon winnen, is een verrassingspakket samengesteld door het DT -team.
Ik was wel erg nieuwsgierig geworden.
Gistermiddag kwam de post met een pakketje.
Jeetje.... wat een prachtig mooie prijs heb ik gewonnen.
Bedankt Derwent team!!!!! Ik ben er hééél erg blij mee.
Dit is het prachtige pakket wat mij is toegestuurd.

Deze lijn papier had ik nog niet , geweldig hé.

Maar ik moet jullie nog iets vertellen.
Ik had ook een kaartje ingestuurd, voor de Karen's Doodles challenge.
En laat ik daar nu derde mee zijn geworden, ik mocht 1 digi als prijs uitzoeken.
Ook geweldig leuk natuurlijk.

Tjonge.....jonge ons gezin valt deze week wel in de prijzen hoor!!
Onze zoon is afgelopen weekend Europees kampioen geworden met zijn Agapornis Roseicollis(dwerg papegaai)
En onze dochter won de eerste prijs bij de Karen's Doodles challenge.
t'Is toch wat hé......je zou bijna naast je schoenen gaan lopen. bloos ...bloos...

Prettig weekend allemaal, en laat gerust een berichtje achter!

Liefs Joukje

zondag 12 september 2010

Karen's Doodles Challenge

Het kwam er steeds niet van, om mee te doen aan de challenge van Karin's Doodles.
Aan de hand van de schets deze kaart dan toch eindelijk gemaakt.
Papier is van: My Minds Eye- Bloom&Grow en Dreamy
Het Stempeltje is een Freebie van Karen's Doodles
Ingekleurd met Derwents
Bloemen zijn met de pons gemaakt

Groetjes Joukje