Goedemorgen allemaal
Vandaag start weer een nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
Het Thema van deze maand is:
Gebruik Vlinders op je kaart.
Onze sponsor is The Paper Shelter.
Ik heb van hun de Digi Purity gebruikt en ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Op ons Blog kunnen jullie de prachtige kaarten van het DT Team bewonderen.
Doen jullie allemaal weer mee met de Challenge?
Dit kan tot 9 juni.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
En voor de moeders onder ons een fijne Moederdag.
Lieve groetjes Joukje
