zondag 10 mei 2015

Vlinders

Goedemorgen allemaal

Vandaag start weer een nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
Het Thema van deze maand is:
Gebruik Vlinders op je kaart.


Onze sponsor is The Paper Shelter
Ik heb van hun de Digi Purity gebruikt en ingekleurd met Derwent Coloursoft. 

Op ons Blog kunnen jullie de prachtige kaarten van het DT Team bewonderen.
Doen jullie allemaal weer mee met de Challenge?
Dit kan tot 9 juni.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
En voor de moeders onder ons een fijne Moederdag.
Lieve groetjes Joukje


maandag 4 mei 2015

Veel Geluk

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie dit doorkijk trouwkaartje laten zien.
Deze heb ik gemaakt als Gast Designer voor Crealies.


Ik heb diverse stansen gebruikt uit de stans-set Crea-Nest-Lies XXL no 15.
Met de 1 na grootste stans heb ik de doorkijk uit de kaart gestanst en daarop een frame geplakt, 
gemaakt met 2 opeen volgende stansen.


De blaadjes komen van Creative Shapes no11 
En de harten van Duo  Dies no19 zowel de ringen als de harten zitten in deze set.


De bloemen zijn van de Set of 3 stansen no17 Bloemen 11.
Daartussen heb ik de Duo Dies no3 Sneeuwvlokken gebruikt, 
daaronder blaadjes van de Creative Shapes no11 en de Swirls van de Creative Shapes no2

Het DP is van Maja
Het Magnolia-stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft:
Huid C170-C550-C180
Haar Bruidegom C670-C650-C530
Kleding C530-C160
Haar Bruid C530-C600-C580
Jurk C210
Bloemen C160-C460
Schaduw C670


Dit was het weer voor vandaag!!
Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.
Lieve groetjes Joukje 

dinsdag 14 april 2015

Geboorte van Tom

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje die ik jullie kan laten zien.
Zoals ik laatst al heb gezegd.
 Er zijn veel baby's op komst, dus er volgen binnenkort nog meer!

Dit babykaartje heb ik gemaakt voor de ouders van kleine Tom!
En is inmiddels is ie ook op plaats van bestemming aan gekomen.


Vond het moeilijk om dit kaartje een beetje goed op de foto te krijgen.

Het stempelafdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Designpapier is een oude lijn van: Dream Street Papers
Stansjes die ik gebruikt heb zijn van: Noor en Tim Holtz.

Challenges:
Time for Magnolia #88 Anything goes


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag!
Bedankt voor het bezoek aan m'n blog en tot de volgende keer.

Lieve groetjes Joukje


dinsdag 24 maart 2015

Kusjes

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer eens een Tag voor jullie om te laten zien.



Zoals meestal ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C180-C550
Haar- C580-C530-C600-C670
Kleding- C100-C360-C340-C390

Verdere Materialen:
DDBD card Art mal- Tag
Design papier - Studio Light
Stempelafdrukje- Magnolia
Stansmallen- Noor -Tim Holtz -Cheery Lynn
Kant -Lint-Touw - Roosjes- Plakparels

Ik doe mee aan de Dutch Doobadoo sketch challenge #2

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 10 maart 2015

Gefeliciteerd

Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe Challenge bij 
Het Thema voor deze maand is:
 VOORJAAR


Dit is mijn DT-Bijdrage geworden!

Deze cadeautjeskaart heeft onze dochter gekregen, ze vierde vrijdag haar verjaardag.
En omdat ze een nieuwe telefoon nodig had, wou ze wel graag een bijdrage daarvoor.
   Dus moest ik wel iets maken waar geld in kon.
Het bovenste doosje staat er los op en daar kon mooi de bijdrage in.
Ze vond de kaart prachtig!!

Challenge"s
Time for Magnolia # 85 -Vlinders
Midweek Magnolias #108 - Lets get Sentimental
Duymelot Design Team # Maart-Voorjaar

Bedankt voor het langskomen.
En tot de volgende kaart.

Lieve groetjes Joukje




donderdag 19 februari 2015

Geboren

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie dit Geboorte-kaartje laten zien.
Dat vast al op de plaats van bestemming aangekomen is.


Omdat er veel baby's worden geboren in onze omgeving, heb ik er nogal wat nodig!
Dus werk aan de winkel, maar Ooo zo leuk om te doen.

Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van Dutch Doobadoo 
en wil dan ook meedoen aan hun 1e challenge.

De stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De vorm van de kaart is ook van DDBD, het DP is van Authentique-Cherish.
Verder weer veel NOOR stansen gebruikt, zo ook de rolroosjes.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Challenges:
Stamp and create with Magnolia #55- Kraft
Midweek Magnolias #107- Pretty in Pink

Lieve groetjes Joukje


maandag 9 februari 2015

Liefs


Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om op het 
Kleuren met Potloden Blog een kaartje te plaatsen.

Het is bijna Valentijn dus ik had bedacht dat ik er ook maar eentje moest maken.


Ik deed vorige week mee met de SOL van Dutch DooBaDoo.
Maar omdat Wifi in m'n hobbykamer het af liet weten, moest ik steeds naar de computer lopen 
en kon het niet goed meer volgen.
Afgelopen week heb ik de kaart verder af gemaakt.

Cupido van Magnolia is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Huid: C170-C180-C550-
Haar: C530-C580-
Schaduw: C100-C670

Het design papier is van MME- Love me
De meeste stansen die ik heb gebruikt zijn van NOOR.

Verder nog wat plakparels, lint, vlinder, en een hartjes pijl.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.

Challenge's:
Midweek Magnolia's #106- Valentine
Simply Magnolia -Love is all around
Totally Tilda Challenge #113- Valentines

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 20 januari 2015

Winter

Goedemorgen lieve bloggers

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het blog van 
Kleuren met Potloden .
Ik heb de winter maar een handje geholpen zoals jullie zien,
 dan hebben we te minste nog een beetje sneeuw!



Deze digi van Heather en is speciaal voor de club van Tiets gemaakt.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt.
170-550-180-580-530-600-360-450-670-130-530.

De kaartvorm is gemaakt met de shape art star van DDBD
Het DP is van MME- Holly Jolly
Stansen van: Noor -Marianne Design
Verder nog gebruikt:
 doily, lint, belletjes,gesso, viva eiskristall, fun flock,frantage shabby white.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje


zaterdag 10 januari 2015

Getrouwd

Goedemorgen allemaal

Vandaag start weer de nieuwe Challenge van Kleuren met Potloden.
Het Thema voor deze maand is: 
Zwart/Wit

Dit is mijn DT_Kaartje geworden

Ik heb mijn Morehead stempeltje gebruikt voor deze kaart, vond ik wel passen bij het Thema!

Ook is Morehead sponsor deze maand!
Je kan een leuke stempel winnen.
Doen jullie allemaal weer mee?
Dit kan t/m 9 februari.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend
Lieve groetjes Joukje 

donderdag 1 januari 2015

Een Gelukkig Nieuwjaar


Goedemorgen  allemaal



Op deze nieuwjaarsmorgen wil ik jullie allemaal een 
Heel Gelukkig, Creatief, Liefdevol en vooral een Gezond 2015 toe wensen!
En jullie Bedanken voor:
De leuke, lieve en enthousiaste reacties van het afgelopen jaar!!
Het was Super!!
Lieve Dames BEDANKT

Lieve groetjes Joukje