dinsdag 10 maart 2015

Gefeliciteerd

Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe Challenge bij 
Het Thema voor deze maand is:
 VOORJAAR


Dit is mijn DT-Bijdrage geworden!

Deze cadeautjeskaart heeft onze dochter gekregen, ze vierde vrijdag haar verjaardag.
En omdat ze een nieuwe telefoon nodig had, wou ze wel graag een bijdrage daarvoor.
   Dus moest ik wel iets maken waar geld in kon.
Het bovenste doosje staat er los op en daar kon mooi de bijdrage in.
Ze vond de kaart prachtig!!

Challenge"s
Time for Magnolia # 85 -Vlinders
Midweek Magnolias #108 - Lets get Sentimental
Duymelot Design Team # Maart-Voorjaar

Bedankt voor het langskomen.
En tot de volgende kaart.

Lieve groetjes Joukje




donderdag 19 februari 2015

Geboren

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie dit Geboorte-kaartje laten zien.
Dat vast al op de plaats van bestemming aangekomen is.


Omdat er veel baby's worden geboren in onze omgeving, heb ik er nogal wat nodig!
Dus werk aan de winkel, maar Ooo zo leuk om te doen.

Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van Dutch Doobadoo 
en wil dan ook meedoen aan hun 1e challenge.

De stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De vorm van de kaart is ook van DDBD, het DP is van Authentique-Cherish.
Verder weer veel NOOR stansen gebruikt, zo ook de rolroosjes.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Challenges:
Stamp and create with Magnolia #55- Kraft
Midweek Magnolias #107- Pretty in Pink

Lieve groetjes Joukje


maandag 9 februari 2015

Liefs


Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om op het 
Kleuren met Potloden Blog een kaartje te plaatsen.

Het is bijna Valentijn dus ik had bedacht dat ik er ook maar eentje moest maken.


Ik deed vorige week mee met de SOL van Dutch DooBaDoo.
Maar omdat Wifi in m'n hobbykamer het af liet weten, moest ik steeds naar de computer lopen 
en kon het niet goed meer volgen.
Afgelopen week heb ik de kaart verder af gemaakt.

Cupido van Magnolia is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Huid: C170-C180-C550-
Haar: C530-C580-
Schaduw: C100-C670

Het design papier is van MME- Love me
De meeste stansen die ik heb gebruikt zijn van NOOR.

Verder nog wat plakparels, lint, vlinder, en een hartjes pijl.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.

Challenge's:
Midweek Magnolia's #106- Valentine
Simply Magnolia -Love is all around
Totally Tilda Challenge #113- Valentines

Lieve groetjes Joukje

dinsdag 20 januari 2015

Winter

Goedemorgen lieve bloggers

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het blog van 
Kleuren met Potloden .
Ik heb de winter maar een handje geholpen zoals jullie zien,
 dan hebben we te minste nog een beetje sneeuw!



Deze digi van Heather en is speciaal voor de club van Tiets gemaakt.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt.
170-550-180-580-530-600-360-450-670-130-530.

De kaartvorm is gemaakt met de shape art star van DDBD
Het DP is van MME- Holly Jolly
Stansen van: Noor -Marianne Design
Verder nog gebruikt:
 doily, lint, belletjes,gesso, viva eiskristall, fun flock,frantage shabby white.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje


zaterdag 10 januari 2015

Getrouwd

Goedemorgen allemaal

Vandaag start weer de nieuwe Challenge van Kleuren met Potloden.
Het Thema voor deze maand is: 
Zwart/Wit

Dit is mijn DT_Kaartje geworden

Ik heb mijn Morehead stempeltje gebruikt voor deze kaart, vond ik wel passen bij het Thema!

Ook is Morehead sponsor deze maand!
Je kan een leuke stempel winnen.
Doen jullie allemaal weer mee?
Dit kan t/m 9 februari.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend
Lieve groetjes Joukje 

donderdag 1 januari 2015

Een Gelukkig Nieuwjaar


Goedemorgen  allemaal



Op deze nieuwjaarsmorgen wil ik jullie allemaal een 
Heel Gelukkig, Creatief, Liefdevol en vooral een Gezond 2015 toe wensen!
En jullie Bedanken voor:
De leuke, lieve en enthousiaste reacties van het afgelopen jaar!!
Het was Super!!
Lieve Dames BEDANKT

Lieve groetjes Joukje

vrijdag 12 december 2014

GDT-Crealies

Hallo allemaal

Deze week mocht ik Gastdesigner zijn op het blog bij Crealies!
Elke dinsdag is het daar GDT dag
Ik heb gestempeld, gekleurd, gestanst,gevormd,  en ge inkt 

Dit is mijn kaartje geworden!



De volgende Crealies Materialen heb ik gebruikt:







Ik vond het geweldig leuk om met de prachtige Crealies stansen en stempels te mogen werken!
Annelies Hartelijk Dank hiervoor!!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend
Lieve groetjes Joukje

maandag 8 december 2014

Kerst

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op het 
Het is een kerstkaart geworden.


Het Magnolia stempeltje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
Design papier is uit een paperpad wat ik nog had liggen, de omslag zat er niet meer bij 
dus ik kan jullie niet vertellen welk merk het is!
Stansen zijn van: Noor Design, Marianne Design en Leane Creatief.
Verder heb ik rood lint, houten sterretjes, hertje van schors,
witte belletjes, bakers twine, stickles en gesso gebruikt.

Ik hoop dat jullie m'n kaart leuk vinden.

Challenge's:
Paradise of Magnolia 3#  -Christmas
Tilda's Town # 133 - Celebrate Christmas 
Duymelot# Kerst nieuwjaarskaart

Bedankt voor het langskomen en tot snel.

Lieve groetjes Joukje


dinsdag 18 november 2014

Ster Kaart


Hallo allemaal

Het is mijn beurt om een kaart te laten zien op het 
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie in de vorm van een ster.



Het is een mal van Dutch Doobadoo die ik 2 keer heb uitgeknipt en heb laten verspringen.
Het Design papier wat ik heb gebruikt is een oude serie van My Minds Eye- Holly Jolly
Ik heb weer een stempeltje van Magnolia gebruikt, en die heb ik ingekleurd met
 Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
huid-170-180-550
haar-580-530-630-600
kleding-360-630
schoenen-530
bijl-630-690
schaduw-670

Gebruikte materialen: 
Stansen: De boompjes stans van CottageCutz- Lea Bilities- Spelbinders- Noor- 
Marianne Design en Tim Holtz.
Ook nog Gesso gebruikt, Frantage, Lint, Parels een houten ster en een taartkleedje

Hoop dat jullie hem/haar leuk vinden.

Challenges:
Time for Magnolia #72 kleuren van je kerstboom versiering.
Magnolia Mania  #101 Weinachtsbaum
Midweek Magnolia  Flourishes

Lieve groetjes Joukje


maandag 10 november 2014

Kleuren met Potloden Challenge # 22


Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden
Het thema deze maand is:
Bingo


Gebruik 3 aansluitende vakjes van de bingo kaart.
Ik heb 3 verschillende rijen gebruikt nl:
Bloemen- brads en/of eyelets- kraft
Kraft- lint en/of kant- bedel
Tekst- stans- bedel 

Dit is mijn DT Kaartje geworden

Gebruikte materialen:
Magnolia stempel- ingekleurd met Derwent coloursoft
Dutch doobadoo- basis vorm
Designpapier- Maja design
Stansen- Tim Holtz, Cottage Cutz, Lea'biliies, Noor, Marianne design
Verder- Frantage, Gesso, Lint en Kant, eyelet, kerstklokjes, houten sterren en parels.
En niet te vergeten Foam Ball Clay voor de sneeuw


Voor meer inspiratie kunnen jullie Hier naartoe,
dan zie je wat voor moois mijn DT- maatjes hebben gemaakt.
Meedoen kan t/m 9 december
Doen jullie allemaal weer mee?

Challenge's:
Time for Magnolia #70- Kerstlabel
Paradise of Magnolia #1- Anything Goes
Stamp and Create with Magnolia #48-Fall or Winter image with punches or diecuts
TildasTown # 129- Anything Goes

Lieve groetjes Joukje