maandag 6 januari 2020

Challenge MBDG " Alles mag met optie Winter


Hallo allemaal

Allereerst wil ik jullie een fijn, creatief maar vooral een gezond 2020 toewensen.

Dan is het nu weer tijd voor de nieuwe Challenge  op het

Het Thema voor deze maand is:
Alles mag optie Winter 


Dit is mijn DT kaartje geworden.



De prachtige Digi kun je HIER vinden.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

De Theepot is een teken mal van Dutch Doobadoo.
Het Design papier komt uit een paperpad van MajaDesign.
Verder zijn de stansen die ik gebruikt heb van Joy/Noor.


Groetjes Joukje










1 opmerking:

  1. Wat een mooie theepot in de winterse kleuren . De digi past er prachtig bij.
    Ook heel mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje