dinsdag 23 april 2019

Voorjaar

Hallo allemaal


Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Op het Blog van:

Ik blijf in het Thema van deze maand.
Voorjaar

Dit is mijn kaart geworden.


De sponsor voor deze maand is Polkadoodles.
Hiervoor heb ik de Digi Winnie Fruit Punch- Darcelion Days gebruikt. 

De gebruikte  mallen zijn van Joy/Noor.
Het papier komt uit een groot blok Romantic Fine Art van Craft sensations.

Verder heb ik nog een stukje kant toegevoegd.

De Digi heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding en schoenen-C180-C210-C450-C480
Bloemen-C040-C430-C440

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.


Lieve groetjes Joukje

1 opmerking:

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje