dinsdag 10 juli 2018

Zomer vlinders

Hallo allemaal,

 Vandaag begint de nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
 Deze maand is het Thema:
 Alles Mag
mits je wel een plaatje inkleurt met potloden uiteraard
.
 

 De sponsor voor deze maand is The Paper Shelter
Ik heb deze prachtige Digi uitgezocht met de naam Enchanting Butterflies.
Je kunt het hier kopen.

 Ik heb de Digi ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft potloden.
 
Verdere materialen die ik gebruikt heb zijn:
Design papier- is al een oudere lijn van BoBunny -Ambrosia
Stansen- vlinders, bloemen en blaadjes zijn van Joy/Noor.
De vierkanten zijn van de Ac-tion
 
Doen jullie met onze Challenge mee?
Dit kan tot 7 augustus 20:00 uur.
 
Verder wens ik jullie allemaal een fijne vakantie!
En dan maar weer tot de volgende kaart.
 
Lieve groetjes Joukje
 
 


1 opmerking:

  1. Een prachtige fleurige kaart Joukje. Heel mooi ingekleurd maar ook de opbouw en decoratie zijn top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje