woensdag 6 juni 2018

Baby Boy

Hallo allemaal
Ik heb laatst meegedaan aan de Make a Card van Petra bij JoyCrafts.
Wat weer een leuk kaart model!
Dit is mijn uitwerking ervan.


Zo ziet ie eruit als je hem open maak.t
En tot mijn grote verbazing heb ik met dit kaartje een prijs gewonnen!
Ik kreeg van JoyCrafts dit prachtig pakket opgestuurd.
En wat zo leuk is de ovale stans is ontworpen door onze dochter Geertje.
Ik ben best wel trots op haar.
 Hier mee mag ik voorbeelden maken voor de maand juni.
 Dus met andere woorden, dat ik  GastDesigner  mag zijn bij JoyCrafts.
Waauuwww Gaaf hoor.....Super leuk, of niet dan.
Dus binnenkort zien jullie wat ik met dit prachtige pakket gemaakt heb.
Lieve groetjes Joukje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje