dinsdag 10 oktober 2017

Mixmedia

Hallo allemaal 

Vandaag heb ik weer een creatie voor jullie. 
Wel heel iets anders dan jullie van mij gewend zijn. 
Afgelopen zaterdag ben ik met Geertje, Welmoed en Annemarie naar Hobby Vision in Rijssen geweest,  voor de Dutchdobadoo/Marianne Workshop dag. 
Het was een geweldig leuke en gezellige dag! 
We hebben 3 creatie's gemaakt, nog niet alles is af, maar deze wil ik jullie alvast even  laten zien!


Dit mixmedia project is gemaakt met Distress Oxide.
Had kleuren bijelkaar gezocht, maar toen ik bezig was dacht ik dat het niks zou worden.
Toch maar doorgaan,  en dit is het resultaat. 

Wat vinden jullie er van?

Lieve groetjes 
Joukje 

1 opmerking:

  1. Héél mooi Joukje. Mooie warme kleuren en het is net of ik van bovenaf op een boeketje bloemen neerkijk. Die zwarte accenten geven er net wat pit aan, dat heb je goed gedaan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje