dinsdag 10 januari 2017

Hoera


Hallo allemaal

Vandaag begint er weer een nieuwe Challenge bij:

Het Thema voor deze maand is:

 Dierenkaart

(dus een kaart met een stempelafdrukje van een dier, ingekleurd met kleurpotlood)

Dit is mijn DT- kaart geworden



Ik heb gebruik gemaakt van de Digi  Baseball Teddy
Deze is van onze sponsor Sayasaki Glitter Digital Stamps

Ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Beer- C580-C530-C600
Shirt en pet- C330-C130
Basebal stick- C580-C130
Bal- C710-C330-C130
Schaduw- C670

De vorm van de kaart is gemaakt met een mal van DutchDoobadoo.
Het Design papier komt uit het Cool Dudes papierblok van Joycrafts/Noor.
En de stansen die ik gebruikt heb zijn van:
Noor, Joycrafts en Nellie Snellen.

Doen jullie weer gezellig met onze Challenge mee?
Dit kan tot en met de 7e februari!

Lieve groetjes Joukje

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaart heb je ervan gemaakt. Geweldig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart en die ronde mal achter je plaatje vind ik te gek zeg, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van jou is het ook al zo,n prachtige kaart Joukje, mooi gekleurd en afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje