vrijdag 15 april 2016

Kaartje als Gast Designer


Hallo allemaal

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie dat ik gemaakt heb als
 Gast Designer bij 


Op 15 maart stond ik in de Top 3 met DEZE kaart, en werd me gevraagd om 
voor de Challenge van deze maand Gast Designer te zijn.
En ik heb natuurlijk Ja gezegd.
Het was erg leuk om te doen!!
Nogmaals Dank je Wel!

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge's:
My Besties UK Challenge- Anything Goes
My Besties Aussie- Anything Goes

Lieve groetjes Joukje

5 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart weer Joukje, mooi papier en kleuren en Bestie weer prachtig ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very nice card
    thank you for sharing with us at my Besties french blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so sweet or sharing at my besties UK - Carol UK DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, lovely layout as well. Thank you so much for joining as at My Besties Aussie Challenge. Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje