zaterdag 16 november 2013

Kerst kaart

Goedemorgen allemaal

Vandaag  is het mijn beurt om op het 
een kaartje te laten zien.
Het is een kerstkaart geworden. 
Ik moet er nog een aantal maken dus, 
er zullen de komende tijd hier wel meer voorbij komen. 


Het stempeltje is van Morehead- Christmas Kids 1101
Ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:
170-550-150-130-400-430-440-050-070-520-600-530-460- 580-670

Het DP is een mengelmoes van verschillende lijnen. 
Ik wil eerst eens opruiming maken in mijn kerstpapier voor ik iets nieuws koop.
De Stansen zijn van Spellbinders, Marianne Design en Noor.
Verder heb ik een klein kraft loonzakje gebruikt een Doily en
twee kerstboompjes van vilt (die al jaren in de kast liggen).
Met de Snow Writer is de sneeuw gemaakt verder heb ik nog
 Frantage en Stickles- Frosted lace gebruikt

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.

Een fijn weekend 
Lieve groetjes Joukje


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Joukje. Leuk met al die sneeuw.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het effect van de sneeuw is prachtig!
    Jullie ook een fijn weekend toegewenst,

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joukje
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt met de stempel van morehead, echt winters. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Joukje..... prachtig winters tafereel!!!
    Fijn weekeinde....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje