woensdag 11 september 2013

Challenge# Kleuren met Potloden

Goedemorgen allemaal
Vandaag start de nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
Het Thema voor deze maand is:
Een Sketch

Dit is mijn DT- Kaart geworden.

Het stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid:C170-C180-C550
Haar:C580-C600-C640
Jurkje:C430-C670,
Balletschoenen:C200
Schaduw:C670

Ik heb voor mijn kaartje het stempeltje Tilda With Ballet Shoes gebruikt.
Zij komt uit de Princes & Princesses collection 2012. 
Het designpapier is van Authentique-Cherish
Stansen die ik heb gebruikt zijn van: Magnolia- Swirll,  TimHoltz- bloemen.
Verder nog wat bloemen uit m'n voorraadbakje, een stukje filmstrip van TH,hier en daar wat stickles- stardust en wat plakparels.
En niet te vergeten Frantage van Stampendoes het blijft geweldig spul!

Kleur je ook met potloden doe dan gezellig met ons mee!!
Je hebt een maand de tijd, dus ik zou zeggen kom maar op.
Voor meer inspiratie kijk even HIER
Dan kun je zien wat voor moois mijn DT-collega's hebben gemaakt.
***** 
En natuurlijk vind ik weer erg leuk als jullie een berichtje achter laten wat jullie van mij kaart vinden!
 En ook nog een warm Welkom voor mijn nieuwe volgers!
Leuk dat jullie ook mijn blog hebben gevonden. 
*****
Chalenge's
You Me and magnolia - Challenge #18
Magnolia Mania Challenge -Fairy Tale: Tilda with ballet shoes- Prince en princesse 

Lieve groetjes Joukje


14 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Joukje.... hele mooie zachte kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige meidenkaart in die lieve zachte zoete kleurtjes!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig geworden. Ik het dit papier ook en het is erg mooi.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig kaartje in lieve kleurtjes!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Leuk met die zoete kleurtjes!!
    Geniet van je avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful card! So cute! thanks for playing with "Stamp & Create with Magnolia". Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een beauty!!! De kleuren zijn schitterend en dan die details, het is een echte topper!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje Joukje, mooie kleuren heb je gebruikt!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A gorgeous creation you´ve made :0)))

    Thanks for playing with us at Magnolia Mania ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen aan YMAM!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje