woensdag 6 juni 2012

Derwent & Prisma challenge 2012# 12

Hallo allemaal daar ben ik weer.
Vandaag start de nieuwe challenge op het Derwent&Prisma blog.
En je ontkomt er bijna niet aan het Thema is:  VOETBAL
Dit is mijn kaartje geworden.

Kijk maar even Hier wat voor moois de andere DT-collega's  hebben gemaakt!
Doen jullie ook weer mee?

Het stempeltje is van: Magnolia en natuurlijk ingekleurd met Derwent, ik heb geprobeerd om het tenue van het nederlandselftal te kleuren.
Uitgestansd met een nestibillitie van Spellbinders
Het papier is van MME
De tekst is gemaakt op de computer en uitgeprint en heb ik tussen een memo pin van Tim Holtz gezet.
Het radartje is van een stans van Tim Holtz nog een knoop en touw er op gedaan.
Verder nog een bruin lint gebruikt, het lijkt zo net een medaille.

Groetjes Joukje

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje. Ik vind het een toppertje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Joukje, wat een schitterende kaart zeg en wat heb je hem weer mooi ingekleurd, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende jongenskaart!
    Deze kaart zullen de
    pake- en beppesizzers ook wel prachtig vinden...!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stoere kaart Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joukje,
    Wat is je kaartje weer leuk!
    Edwin is echt gaaf ingekleurd en wat leuk met die medaille!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke en actuele uitdaging en jouw oranje Edwin kan zo als reserve naar Polen Joukje!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaart, met een super leuke uitdaging!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Joukje!
    Even antwoord op je vraag bij mij op het blog.Het is een normale stans van Marianne Designs.
    Zo ongeveer 13 cm in doorsnee.
    Het is de LR0112 Frame Circle creatable en de prijs daarvan is € 18,95

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een heel mooi kaartje geworden.Enne ik vind jouw tenue toch wel leuker als wat de jongens nu dragen.hihi.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje