woensdag 19 oktober 2011

Halloween

Wat gaan de weken toch snel, alweer 2 weken voorbij.
Dus tijd voor de nieuwe challenge van Derwent.
En het kan bijna niet anders: HALLOWEEN
Eigenlijk heb ik er niks mee, en heb er echt één week over gedaan om er iets fatsoenlijks voor te brouwen.
En nu de kaart af is heb ik zelf nog m'n twijfels, alhoewel ik ook andere geluiden hoor.
Nou ja het moet er maar mee door.

Kijken jullie ook even bij de andere DT-collega's wat die hebben gemaakt.

Leuk dat jullie er weer waren, en laat gerust een berichtje achter ik lees ze graag.


Ik laat toch de kaart meedoen aan de volgende challenge's:

Ze hebben allemaal het Thema HALLOWEEN






Groetjes Joukje

16 opmerkingen:

  1. vind haar prachtig gelukt hoor, en hihi ik heb het zelfde probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw twijfels zijn overbodig Froukje, hij is prachtig!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden hoor!! Het is de strijd zeker weten waard geweest.
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen twijfels, hoor. Je kaart is prachtig!
    Bedankt voor het mee doen aan de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig hoor je kaartje! ERg mooi! Ik heb zelf ook niet zoveel met halloween maar vind het wel leuk om bij andere de halloween creaties te bewonderen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart hoor niks mis mee ik vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk geworden, dus niet twijfelen hoor! Gezellig dat je meedoet met de Challenge bij DMCC.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk kaartje is het geworden!!! Mooi hoor, hartstikke goed gelukt vind ik hem!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaf kaartje en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Halloween card and i love the colours Joukje!! Thank you for sharing with us at Totally Tilda!!

    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG!!! this is wonderful! Thanks for joining us at totally tilda & goog luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vindt hem in ieder geval schitterend en mooi afgewerkt
    bedankt voor het meedoen met Dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joukje ik vind je kaartje erg mooi geworden! Ondanks dat je zelf niet tevreden bent....
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaartje Joukje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi geheel, echt halloween!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje