woensdag 21 september 2011

Paperpiercing

Hallo allemaal
Daar zijn we weer, met een nieuwe challenge op het Derwentblog.
Paperpiercing deze keer.
Voor mij was dat óók al weer een uitdaging, ik had het nog nooit geprobeerd.
Maar het is héél erg leuk om te doen, probeer het ook maar eens.
En mischien een idee, om dan ook mee te doen met de challenge op het derwentblog.
Neem ook maar eens een kijkje bij de andere DT-collega's, die hebben ook prachtige kaarten gemaakt.




Het pakje heb ik met paperpiercing gedaan, met hetzelfde design papiertje heb ik ook de label gemaakt om het wat duidelijker te laten zien.
De hoepel had ik eerst gekleurd met derwent maar dat was bijna niet te zien.
Dus dat moest anders, nu heb ik de hoepel gestempeld op zilverkarton, en na het opplakken met stickles bewerkt.

De rest van het stempeltje heb ik gewoon ingekleurd met Derwent, maar op de foto vind ik dat de huidskleur wel een beetje donkerder had mogen zijn.


De kleurnummers die ik heb gebruikt zijn: 170-180-050-450-460-520-530-590

Het papier is van: Pinkpaislee een al wat oudere lijn (maar ik vind hem nog steeds mooi)

Groetjes Joukje

6 opmerkingen:

  1. wat een lieverd met haar hoela hoep, prachtig kaartje heb je ervan gemaakt in die frisse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, mooi de glimmende hoela hoep. Ik ga het ook eens proberen!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is prachtig geworden en oud papier blijft mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Joukje. Prachtig gepaper-pieced en dat is zeker het herhalen waard, toch?!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje