vrijdag 25 juni 2010

Happy Birthday

Dit is het kaartje dat ik heb gemaakt voor de uitdaging van juni, van de club van Tiets.
Een hele mooie sketch, deze zal ik vast vaker gebruiken.
Het papier is van : Pinkpaislee
Stempeltje is van : Magnolia en ingekleurd met derwent potloden
Spelbinders nestabilities : Big scalloped ovals en classic ovals
Bloemblaadjes geponsd met de floral punch

Ben ook nog druk bezig met een aantal projecten, één laat ik na het weekend aan jullie zien.
Ik weet niet of degene voor wie het bestemd is, nog op m'n blog komt kijken.

Fijn weekend allemaal en Groetjes Joukje

5 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een schitterend kaartje en jij
    ook een heel prettig weekend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Joukje,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart!! heerlijk papier heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! heel mooi ingekleurd en het papier is ook heel erg mooi,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje