dinsdag 18 december 2018

Kerst Special



Hallo allemaal


Vandaag kom ik met de 18e kerstbal voor deze maand op het blog van 
My Besties Dutch Girls.


Op 1 December starte voor de 5de keer onze 
Kerst / Advent Special. Challenge. 
(een lustrum dus)

Wij van het DT-Team en een aantal Gast-Designers laten jullie elke dag 
vanaf 1 december tot en met Kerstmis 
een Besties-Kerstbal zien!


Vandaag kan ik mijn derde kerstbal laten zien die ik maakte voor de 
Kerst/advent-Challenge 






De Digi heet A Gift For You
En kun je HIER vinden.


Laat jullie elke dag inspireren..... maar het zou leuk zijn dat jullie ook mee doen.
Wie maakt de mooiste kerstbal.



Lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstbal in deze kleuren Joukje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerstbal heb je gemaakt Joukje. Het lieve afdrukje heb je zo mooi ingekleurd met die beetje "oude kleuren". Ik vind het een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje