vrijdag 13 april 2018

Lente

Hallo allemaal
Deze week kon ik weer een DT creatie laten zien, op het Blog van:
Het Thema voor deze maand is:
Lente / Pasen

Deze keer heb ik een lente kaart gemaakt.
En dat kon vandaag ook best met dit mooie weer,
heerlijk met een kopje thee in de tuin zitten.

De Digi die ik gebruikt heb is

Deze heb ik ingekleurd met Coloursoft en Inktense Potloden, beide van Derwent. 

Het Design papier is een oude lijn van Fancy Pants Designs- Delight.
Verder heb ik stansen gebruikt van Joy/Noor en Magnolia.

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenges:

Scrapbook Stamp Society # 138- Anything Goes 
My Besties Spanje #46- Anything Goes
My Besties Frans # 74- April
x My Besties # April- Anyting Goes option Spring

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

Lieve groetjes Joukje





7 opmerkingen:

  1. This is so beautiful! I love it! Thanks for joining us at My Besties International Challenge.
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so wonderfully crafted and perfect for our challenge. Thanks for sharing your creative talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurrijke kaart Joukje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Joukje , ben volger geworden van jou blog, wat een mooie creatie van jou hand en wat prachtig ingekleurd, ben hier altijd wel jaloers op heb veel stempels maar beheers deze techniek niet zo,ook gun ik me daar op de een of andere manier geen tijd voor.
    groetjes en een fijne week Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joukje een mooie kaart heb je gemaakt
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is qwesome
    Thank you for joining us at my Besties french challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola! Precioso proyecto!
    Muchas gracias por compartir con nosotras tu talento en My Besties Spanish Challenge Blog.
    Esperamos puedas acompañarnos en el próximo reto.
    Que tengas una semana muy bendecida!
    Lidia (DT Coordinator)
    (mi Blog) https://belloamanecercr.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje