maandag 18 september 2017

Super leuk nieuws

Hallo allemaal

Vandaag heb ik een héél erg leuk nieuwtje!
En kan ik het dan eindelijk aan jullie vertellen. 
heeft mij gevraagd of ik er wat voor voelde en het leuk zou vinden om hun
 DT Team te komen versterken.
De Digi's zijn prachtig en dit is helemaal mijn ding.
En ik heb natuurlijk JA gezegd!
 Ik heb er héél véél zin in.

Dit is mijn eerste DT kaartje geworden.



Het Thema voor de Challenge is:
Tag/ Label

De Digi kun je HIER vinden.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het DP is van MME al een oude lijn.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/ Noor.
Ook de stempel boven in zijn van Joy.
Nog wat bloemen uit mijn voorraadbak.

Ik hoop dat jullie mijn Tag ook leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje

3 opmerkingen:

  1. Welkom in ons Dt team Joukje.
    Je hebt al gelijk een prachtige binnenkomer gemaakt en natuurlijk prachtig gekleurd, mooi papier en prachtige details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooie kleuren combinatie. Leuk dat je in het DT van My Bestie's Dutch Girls zit.

    Sorry, dat ik je op de beurs niet herkende. Toen je het ineens zo zei, van ze kent me niet hoor!!! Toen begon het me te dagen. Hihihi. Verder nog een gezellige beurs gehad?

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Je hebt een mooi labelkaartje gemaakt lief met al dat roze!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje