zaterdag 17 juni 2017

Love

Hallo allemaal


Op Vrijdagavond 9 juni heb ik meegedaan met de Make a Card bij 
Friends of Joy Crafts!
Onder leiding van DT lid Geertje Deelstra hebben we deze kaart gemaakt.
Dank je wel voor dit prachtige patroon!

Ik wil jullie deze kaart ook even laten zien.
Dit is mijn kaart geworden!


Voorkant

Binnenkant

Wat jullie misschien wel weten ben ik Fan van JoyCrafts.
Ik gebruik heel veel de stansen van hun, maar ook het papier is prachtig!
Ik hou echt van deze kleuren

En tot mijn grote verrassing heb ik gewonnen met mijn kaart

************

Dit schreef Anke van Ommen

Dag allemaal, we willen iedereen bedanken voor het meedoen aan de Make a Card van afgelopen vrijdagavond gegeven door Geertje. Wat een prachtige kaarten hebben we voorbij gekomen en ze waren dit keer allemaal prachtig. Een moeilijke keus voor ons team om een winnaar te kiezen. Toch is er een winnaar en dat is geworden:
Joukje van harte gefeliciteerd met het winnen van de prijs. Als je je naam en adres doorgeeft in een pb, dan komt de prijs z.s.m. naar je toe.
Groetjes de meiden van Joy!
**********
Wat geweldig leuk hé!!!!!!

Ik wens jullie een fijn zonnig weekend

Lieve Groetjes Joukje

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd Joukje. Je hebt er ook wel een plaatje van gemaakt. Wat een mooie kaart. Dit is gewoon een klein cadeautje als je die mag ontvangen. Mooie stansen heb je gebruikt en de drie labels in die schuine pocket zijn ook al zo mooi. Heel fijntjes afgewerkt met die mooie bloemetjes. Geniet van je prijs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje