maandag 17 april 2017

Lente

Hallo allemaal

Vandaag op deze 2e Paasdag heb ik nog een kaartje voor jullie.
Dit is mijn DT  Reminder kaartje geworden voor de Challenge van: 
Met als thema Lente/ Voorjaar

En omdat we meestal onze garderobe weer aanvullen in de lente,  
 heb ik deze mooie Digi  gebruikt van onze sponsor van deze maand

Héél toepasselijk toch?



Het model van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Design Papier komt uit een blokje van Studio Light
De stansen zijn van Spellbinders en Noor/Joy
Verder nog wat bloemen een doilly en lint erbij gezocht. 

En zo is volgens mij het kaartje wel Compleet!

Doen jullie ook weer met ons mee?
Dit kan tot 28 april.



Sponsors voor deze maand zijn:


en





Nog een fijne 2e paasdag toegewenst!

Lieve groetjes Joukje



1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart Joukje en ik vind dat je mooie warme kleuren hebt gebruikt. De afbeelding is een dotje en erg mooi ingekleurd, laat de lente maar komen want nu is het gewoon koud..brr.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje