vrijdag 17 maart 2017

Fijne paasdagen

Hallo allemaal

 Vandaag laat ik jullie mijn Reminder kaartje zien voor de Challenge van deze maand bij.

Met het Thema
Pasen


De Digi van TPS heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Het DP is van PinkPaislee al een heel oude serie!
Maar zo leuk nog om te gebruiken.


Deze maand worden we gesponsord door The Paper Nest Dolls

Jullie hebben tot 28 Maart 2017 17:00u de tijd om je creatie in te zenden.
Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel!

We kiezen onze winnaar weer met de random.
De Gastdesigner en ook de Top3 zal door het DT-Team worden gekozen.

De winnaar mag 3 digi's uitkiezen op de site van The Paper Nest Dolls

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje,
 en dat jullie meedoen aan onze Challenge!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Lieve groetjes Joukje



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart in deze kleuren. Zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Joukje, prachtig gekleurd,het papier is voor mij nieuw, ik vind het prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje