zondag 10 maart 2019

Dans Lach en Zing

Hallo allemaal


Vandaag begint weer een nieuwe Challenge bij:

Het Thema voor deze maand is:

BINGO
Kies 3 aansluitende vakjes uit de Bingokaart.

Dit is mijn DT-Kaartje geworden.


Voor mijn kaartje heb Ik gebruikt:

 Bloemen - Blauw en/of Roze - Tekst





Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

Het Design papier is van My Mind's Eye - Pretty Please, een al oudere lijn
maar ik vind het nog steeds prachtig papier. 
De stansen zijn van Joy/Noor en Spellbinders
De tekst komt van de Clearstamps van Joycrafts- Mery's welkom



Doen jullie weer met ons mee?
Dit kan tot 7 april 20.00 uur.

lieve groetjes Joukje


4 opmerkingen:

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje