maandag 13 augustus 2018

Nieuwe Challenge en Bloghop winnaar MBDGD

Hallo allemaal
 
 
Vandaag begint er  weer een nieuwe Challenge bij
Het Thema voor deze keer is
Alles mag
Maar natuurlijk wel iets met Bestie's
 
Dit is mij DT kaartje geworden.
 


De Digi is IMG 595
En die kun je HIER vinden
Het Design Papier is van Noor- Cool Dudes
 De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/Noor.
Het cijfer 6 heb ik gemaakt met een mal van DutchDooBaDoo.
De tekst stempel is van Nellie Snellen.

Hoop dat jullie weer wat inspiratie krijgen van deze kaart.

En dat we jullie mogen begroeten  op ons Challenge Blog..

-------

DAN NOG EVEN DIT!!
 
Ook zijn de winnaars bekend van onze Challenge en Bloghop
Deze kan je HIER vinden!!
 
--------
 
En natuurlijk heb ik ook de winnaar van mijn Blog,
van ons 5 jarig bestaan Challenge Bloghop!!
 
 
 
 
 

GEFELICITEERD!!

Aartje wil je even een mailtje sturen naar:
 

 
Een fijne week allemaal
Lieve groetjes Joukje
 
 


6 opmerkingen:

  1. Oh wat een superleuke kaart Joukje ! Echt een toffe jongenskaart !
    Gefeliciteerd Aartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Joukje. En wat leuk dat ik de winnaar ben op jouw blog. Ik ga gelijk een mailtje sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Aartje!
      Veel plezier ermee.
      Groetjes Joukje

      Verwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart Joukje. Mooi gekleurd en gaaf opgebouwd. Gefeliciteerd Aartje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke stoere jongenskaart. Aartje gefeliciteerd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje