woensdag 20 juni 2018

Tropical- Gast Designer JoyCrafts

Hallo allemaal
 
Deze maand mag ik Gastdesigner zijn op het blog van JoyCrafts,  
Ik vind dit erg leuk om te doen en is voor mij een hele grote eer.
  
Voor mijn inzending van Make a card van  Petra won ik deze prijs.
 Als GastDesigner mag ik 2 creatie's  maken.
 En hiervoor heb ik van Joycrafts 2 prachtige stansen,
 en het Design papier pakket  Tropical Summer ontvangen.
Dit mag ik aanvullen met spullen van Joy Crafts, die ik zelf in mijn bezit heb.
 Ik ben een Fan van  JoyCrafts dus dat komt helemaal goed

 
 Mijn tweede kaart wil ik jullie vandaag laten zien.
 
 
 

Het  mooie en vrolijke  Designpapier  Tropical Summer 6011/0549 heb ik hier voor gebruikt.
Het plaatje komt van knipvellen set Summer Greetings en past er perfect bij.
De randjes heb ik bewerkt met de Distresser.
 De prachtige ovale stans 6002/1073 heb ik uit linnen karton 8099/0104 gestanst.
  Daarna heb ik hem op roze cardstock allen geembost!
 Hij blijft dan in het papier zitten.
Daarna met de smalle stans uitstansen.
Als je dit hebt gedaan, kun je de witte uit gestanste versie erin leggen.
 Dit geeft een erg leuk effect
En de bloem Sunny Flower 6002/1092 heb ik opgebouwd uit 3 lagen.
Verder heb ik de kaart aangekleed met mooie bloemen stansjes van JoyCrafts.
De grootste stans uit de serie Floral Flourishes - Chrysant 6002/0972,
 heb ik gebruikt als zon.


Hieronder een overzicht van de materialen die ik hebt gebruikt.

6011/0549 Designpapier Tropical summer
6002/1073 Oval with small leaf pattern
6002/1092 Bloem Sunny Flower
6002/0972 Floral Flourishes - Chrysant
6002/0385 Roll up bloem
6002/0331 Leaves
6013/0344 Knipvellenset Summer greetings

 
Groetjes Joukje
 
 


2 opmerkingen:

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje