dinsdag 27 september 2016

Big Kiss

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien.
Het is er weer één met een Magnolia stempel afdrukje.
 Het is en blijft toch wel mijn favorite merk stempels!!
Jammer dat je ze steeds minder ziet.




Dit kaartje heb ik gemaakt voor de aller laatste Challenge van:
Time for Magnolia #129- Strikken

Ik vind het Zó jammer dat dit Challenge Blog stopt!
 Dit was dan ook de laatste in Nederland.
Voor het DT- Team een Big Kiss voor alle geweldige voorbeelden die ze
 de afgelopen jaren voor ons gemaakt hebben.
Dank je wel!!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje


5 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige kaart Joukje. Zorgvuldig gemaakt.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joukje,
    Prachtige kaart heb je gemaakt. Die magnoliaatjes blijven een hoog cute gehalte houden.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joukje, bedankt voor je lieve woorden, helaas stoppen wij bij TFM. Je kaart is zoooooooo mooi gemaakt, super ingekleurd met mooie kleuren. Bedankt voor je deelname bij TFM, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaart Joukje en bedankt voor je lieve woorden, dank je wel voor het mee doen aan onze laatste challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje