vrijdag 5 februari 2016

Valentijn

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje om aan jullie te laten zien.
Omdat het volgende week zondag valentijn is, heb ik dit kaartje gemaakt.
Wie hem krijgt weet ik nog niet.......


Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar meisje- C580-C050 -C530
Haar jongen- C600-C520
Kleding meisje- C230-C220
Kleding jongen- C390-C480-C670-
Schaduw- C670

Het Design papier komt uit een paper-pad van Noor.
Verder heb ik stansen gebruikt van Noor en Crealies.

Ik ben benieuwd of jullie hem leuk vinden.

Challenge's:
Midweek Magnolia's #131- Valentine/ Love
All About Magnolia Challenge #11- All about love
Paradise of Magnolia #31- Valentine

Dank je wel voor het langskomen.
Een fijn weekend toegewenst

Lieve groetjes Joukje

9 opmerkingen:

  1. Nou...je mag mijn adres wel hebben, haha...:-), schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart Joukje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Joukje, wat heb je dit weer prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Joukje,
    Love your Valentines design. Tilda & Edwin look adorable :) Love the colours & all the dies you have used. Gorgeous! Thanks so much for sharing.

    Btw, we are currently having a Design Team call over at our blog if you are interested? :) Hope to see you there.

    Lisa - Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh this is sooo lovely! I adore all the pretty hearts and love the color scheme!!
    Thank you for joing us at Lovely hÄnglar or Sweet Magnolia!

    Hugs
    Linda
    DT LHOSM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, Joujke. Those hearts are fabulous. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Sjoukje,
    Je hebt van mij een mailtje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje