zondag 1 december 2013

Nieuwe Challenge DSCC

Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge 
op het  DSCC blog.

De opdracht is:
Kerstkaart
Geen moeilijke opdracht toch?


Dit is mijn DT bijdrage.
Eindelijk een framekaart gemaakt, dat stond nog steeds op m'n lijstje om eens te doen.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

*****
De Sponsor voor deze challenge is:



Zij geven een prachtige prijs weg!
***
De challenge loopt tot en met 13 december 18.00 uur, 
en ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen.
Mijn DT-collega's hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt 
ga Hier maar eens kijken.
*****

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge's:
Tilda's Town  #81- Christmas
You Me and Magnolia  #23 Anything Goes
Lovely hänglar or sweet Magnolia  #83- Christmas is coming
The Ribbon Girl Blog -Christmas Anything Goes

Jullie hebben het vast wel gemerkt!
Het is een beetje stil hier.
 Ik ben zo druk met van alles nog wat dat ik bijna niet aan bloggen toekom, en ik reageer ook veel te weinig bij jullie.  
Sorry daarvoor!!
Ook het freubelen staat even op een laag pitje, alles wat ik doe op het moment zijn de DT-opdrachten.
Hopelijk komt hier binnenkort weer verandering in.


Bedankt weer voor jullie bezoekje en
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!
Lieve groetjes Joukje

20 opmerkingen:

  1. Hoi Joukje wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt
    En super dat je meedoet met de challenge bij You,Me and Magnolia
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan zo aan de muur Joukje, schitterend!
    Ik heb ook nog nooit zoiets gemaakt, toch maar eens proberen!!!

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje van een kaart, het is net een klein schilderijtje.
    Bedankt voor je deelname aan YMAM.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende scene heb je gemaakt zo zeg. Ik vind het schitterend!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige mooie kaart Joukje....zo'n mooi tafreeltje....zonde om te versturen. Ik denk dat ik hem maar mooi ergens een prominent plaatsje zou geven. Leuk met je ribbelkarton ook gewerkt....dat vergeet ik bijna te zeggen.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje Joukje, mooi model.
    En de rendieren vind ik ook erg gaaf!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I LOOOOOVE this project! It's absolutely fantastic! Thank you so much for sharing this beauty with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Joukje, fantastisch.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card - Thanks for joining in with the Ribbon Girl Christmas Anything Goes Challenge! Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, mooi tafereeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een details!!! Super van kleur ook, een beauty van een kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een plaatje Joukje! Je zou zoiets moois maar in de bus krijgen:). Prachtig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige winterse kaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous scene creating Joukje! Love it… fabulous details! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Joukje!
    Net een schilderijtje....je blijft kijken!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn van die mooie kaaten om te maken je kan er lekker veel op kwijt hij is heel mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje