dinsdag 24 december 2013

Fijne feestdagen

Hallo allemaal

Op deze dag voor Kerst heb ik nog een kaartje voor jullie!
Hiermee wil ik al mijn volgers en bezoekers van mijn blog

FIJNE KERSTDAGEN
Toewensen.
Geniet allemaal van deze gezellige dagen.
Wij gaan het ook zeker doen!
Morgen komen de kinderen en kleinkinderen dus dikke pret.


 En dan!!
Terwijl de laatste dagen van het jaar langzaam wegtikken
 Even dit... Voor al mijn lieve volgers en trouwe bezoekers van mijn blog.......
 Een heel Gelukkig, Creatief, Liefdevol en vooral Gezond 2014!
Bedankt voor al jullie lieve woorden, leuke contacten en bezoekjes van het afgelopen jaar....
Ik vond het Super!!!!

Graag Tot ziens in het nieuwe jaar! 
Lieve Groetjes
Joukje 

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge:
Totally Tilda- Anything Goes 18 januari
Time for Magnolia  #41- Alles mag
You Me and Magnolia -#24 Christmas Time
Tilda's Town # 84 Christmas

10 opmerkingen:

  1. mooi kaartje heb je weer gemaakt, en leuk zo als schudkaart.
    ook jij en je fam. hele fijne dagen gewenst.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartje.
    Jullie ook fijne dagen Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joukje
    Wat een prachtig kaartje.
    Jij ook fijne dagen en een Creatief 2014.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Joukje!!!
    Ik wens jou en je familie ook fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!
    Tot in het nieuwe jaar...
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een geweldig leuk kaartje, gaaf!!
    Jij ook hele fijne kerstdagen.....geniet ervan!
    Liefs, Wilma
    (wat heb je weer een leuke nieuwe foto van je 3 kanjers!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joukje, nog een fijne tweede kerstdag en een gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar!
    Een hele mooie kerstkaart met Tilda!

    Ja, zo leuk die foto van de jongens!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad en een goed nieuw jaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful shaker Card! I love that Tilda. Thanks for joining us at Tildas Town. Good luck!
    Hugs Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Geweldig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje