zondag 14 juli 2013

Stoere Jongenskaart

Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje op het
Kleuren met Potloden blog te laten zien.
Het is een jongenskaart geworden deze keer.
Vinden jullie hem ook stoer?


Het Magnolia stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid: C170-C550-C180
Haar: C580-C530-C600
Overhemd: C010
Broek: C360-C350
Vest en hoed: C530-C670
Zakdoek: C130
Schoenen en riem: C600
Schaduw: C670

Design papier is van: Simple Stories- Aweso{ME}
Het hek is gemaakt met ribbelkarton en een pons van Martha Stewart.
Ook heb ik de NOOR stans 6002/0148 gebruikt, ik vond het net zo lijken dat de cowboy in de deuropening van de saloon staat.
Verder nog 2 labels gesneden en voorzien van een stukje touw.
Geen bloemen of frutsels gebruikt deze keer, dat past niet bij een stoere jongenskaart toch?

Deze kaart doet mee aan de Challenge by:
Tilda's Town: Anything Goes

Ik wil jullie ook nog even bedanken voor de lieve en leuke reactie's die ik kreeg op m'n vorige post!
als Designer bij DMCC.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag!
Lieve groetjes Joukje

10 opmerkingen:

  1. Stoer is ie! Prachtig, een echte jongenskaart!
    (Ik hoop wel dat hij niet verder komt dan de deuropening, hihi!)

    Fijne zondag!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is zeker stoer!!! Geweldig mooi gedaan Joukje.... erg leuk bedacht die saloondeuropening!!!
    Fijne zondag...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit is zeker een heel prachtig stoer kaartje. Die deuropening is ook helemaal gaaf!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten dat ie leuk en stoer is, je kleinzoons zullen het beamen Joukje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness! I LOOOOOOOOVE your card!!! Everything about it...the design, the image, the colors...is just boyish perfection! Thank you SO much for sharing your little masterpiece with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back Friday for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, stoere kaart!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een super kaart prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous Edwin card, thanks for joining in the fun at Tilda's Town this week.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Edwin is lookin' so tough! Delightful card! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje