dinsdag 18 juni 2013

Happy Birthday

Hallo allemaal
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op het Kleuren met Potloden blog.
Het is een verjaardagskaartje geworden deze keer.


                                 Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: 170-550-180
Haar: 580-530-600
Jurk:  360-350-670
Schoenen:  530-600
Cadeautje: 550-450-480-350
Schaduw: 670

Het designpapier is van Maja Design- Walking in the forest, 
de randen heb ik bewerkt met Distress inkt- Walnut stain .
Bloemen zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz zo ook de doilly.
Vlinders zijn een stans van Marianne Design.
Verder nog wat plakparels, Stickles- Star dust en een lintje gebruikt.

De foto is nog niet helemaal naar m'n zin!!
 Ik heb een nieuwe camera en dat is flink wennen moet ik zeggen.

Dit kaartje doet mee aan de volgende Challenge's:
Time for magnolia: #19 zomerse kaart met bloemen en vlinders
Simply Magnolia: bloemen en vlinders

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren....
Een fijne dag verder en graag tot de volgende keer.

Liefs Joukje


13 opmerkingen:

  1. Wat prachtig .. hele mooie kleuren ook!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Joukje!!! Heel mooi ingekleurd en prachtige afwerking; toppie!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een mooie kaart Joukje!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een beauty, prachtig ingekleurd en schitterende details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Joukje, leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh I just love this card, so beatiful colours and this stamp is suitable for so manu occations <3
    Thanks for joining us at MDUC this week and good luck!
    Hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart met zulke mooie laagjes papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwwwwwww Joukje, een hele mooie kaart heb je gemaakt met leuke details. bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Joukje, this is wonderful. I love the layout and fab details and Tilda is super.
    Hugs Sue W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt Joukje.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. really pretty thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow this is simply beautiful, I love the colours you have used and all your pretty details!
    Thank you so much for joining the fun this time over at simply Magnolia, hope to see you next time!!
    Hugs
    Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje