vrijdag 24 mei 2013

Kraft

Goedemorgen allemaal
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op het
Omdat het thema voor de challenge van deze maand
kleuren op KRAFT is,
heb ik ook nog een Tag gemaakt om jullie te inspireren.
 
 
Het zou leuk zijn als jullie ook meedoen aan de challenge!!
Dit kan tot 8 juni 24.00 uur.
 
 Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent Coulorsoft.
Eerst helemaal ingekleurd met wit.
Daarna met:
Huid:C180-C550-C200
Haar:C580-C050-C530-C600
Jurk:C190-C200-C180-C150
Schoenen:C530
Bloem:C460-C400-C200-C150
Schaduw:C720
 
Het papier is van MME- Miss Caroline.
Verder heb ik nog de volgende stansen gebruikt:
Tim Holtz, Magnolia en Spellbinders.
Nog een lintje en plak parels en volgens mij is ie zo af!
 
 
Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Time for Magnolia challenge: Bingo  (Bloemen- Kraft- Alles behalve vierkant)
 
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
 
Liefs Joukje

8 opmerkingen:

  1. wow wat heb je dit super mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige tag en zoooooo gaaf ingekleurd Joukje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooooii
    ben al beetje aan het koekeloeren op je blog
    wil ook wel eens weer wat anders dan copics en distressmarkers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend en super gekleurd!! Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat een prachtig label!! Mooi ingekleurd oko. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi in warme kleurtjes, en
    prachtig ingekleurd op kraft!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauh heel mooi en super gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje