woensdag 23 januari 2013

Kerst boekje

Goedemorgen allemaal

Dit kerstboekje heb ik jullie nog niet laten zien.
Pas op hoor, dit word een lange post met veel foto's.
Het is zo leuk geworden dat ik het toch even met jullie wil delen.
Dat kan toch nog wel? Of hebben jullie genoeg van Kerst!!

In oktober op de clubdag van Tiets was dit het project wat we gingen maken.
De basis had ik bijna af, en is gemaakt van enveloppen.
En dan thuis tussen alle drukte door steeds een stukje werken aan het boekje.
Ik wilde hem voor de kerst af hebben, dan kon ie mooi staan pronken op de kast.
Nou het is gelukt hoor!!
Kijk maar even gezellig mee.

Ik heb de foto's verkleind, vandaar dat ze niet helemaal scherp zijn.
Jammer maar ik kan het niet meer veranderen.
Maar als je op de foto klikt word ie wel groter!!











Het was een groot project zoals jullie zien maar SUPER leuk om te maken!!


Lieve groetjes Joukje

7 opmerkingen:

  1. wat een werk maar dan heb je ook wat heeeeel mooi super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Joukje wat een prachtig boekwerk! Zoveel mooie dingen om te bekijken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend boekwerk Joukje, wat een werk maar het is supermooi gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk en wat een schitterend einresultaat Joukje! Heeel verrassend ook met dat fuchsia (of verkleurd het door de foto??), echt leuk ipv traditioneel kerstrood!
    Kan me voorstellen dat het heeft staan pronken met de feestdagen!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een werk en wat bijzonder mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om op al die foto's dit prachtige project te bewonderen!
    Het is een schitterend geheel geworden...

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje