woensdag 14 november 2012

Challenge # 20 Derwent&Prisma

Goedemorgen allemaal

Jullie zullen vast denken waar blijft ze nou?
Er komt niet zoveel op der blog.
Ik ben echt druk bezig met vanalles en nogwat!!
Hier word achter de schermen héél hard gewerkt ...hoor.
Volgende week hebben ze hier weer de jaarlijkse vogelshow, en ik mag zoals voorgaande jaren de tentoonstellingszaal weer voorzien van bloemstukken en decoratie .
Ja dat heb je als je man voorzitter is, en je zoon secretaris.
Dan hebben ze altijd wel een taak voor me.

Maar genoeg gekletst!  
Vandaag start weer de nieuwe challenge van Derwent&Prisma.
De opdracht is:
SINTERKLAAS of KERSTMAN 

Een super leuk feest, vooral met de kleinkinderen.
Wij vieren dan ook Sinterklaas met de hele familie.
Maar ik heb toch voor de kerstman gekozen, omdat ik geen stempel heb van Sinterklaas.
Ik heb nog bij de  kleurplaten gezocht, maar die vond ik niet zo mooi!
Dus vandaar de kerstman


Hopelijk doen jullie ook weer mee, je hebt er 3 weken de tijd voor.
Kijk ook even HIER wat voor moois mijn DT-collega's hebben gemaakt.

Stempeltje is van Magnolia, Papierblokje, Simply stories-Holiday,
Stans van de Lantaarn en kerstroos zijn  van Marianne design,
Hulst blaadjes gemaakt met een floral pons en de sterren met een pons van martha Stewart
daarop heb ik een steentje geplakt
De sterretjes en het rendier heb ik bij xenos vandaan.

Deze kaart doet mee met de challenge van:You Me and Magnolia- alles mag

Bedankt voor jullie bezoekje,
 en wie weet laat ik de volgende keer wat  zien waar ik nu mee bezig ben.

Liefs Joukje

13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig kaartje is dat geworden zeg. Blijft leuk, die kerstman in combi met de lantaarnpaal. Ik gebruik hem ook vaak. Succes met de drukte.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Joukje!
    Succes met al je bezigheden.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Joukje,
    En wat een leuk papier ook.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo je kaartje ziet er geweldig mooi uit. Erg leuk die sinterklaas.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en succes met alles rondom de vogelshow.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha drukke Joukje!!

    Leuk dat je tussen alle bedrijven door toch weer een keigaaf kaartje hebt weten te maken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gemaakt hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die weer mooiiii!!! Geweldig ingekleurd ook, super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joukje,
    Je kaartje is prachtig! Mooi papier en wat een lieve Santa (leuk zo tegen die lantaarnpaal)!
    Succes met alle voorbereidingen voor de vogelshow.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattige kerstman op dat prachtige kaartje, en hihi ik had het zelfde probleem met de sint

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje