woensdag 2 november 2011

Derwent challenge

Alweer de 21ste challenge bij alles met en over kleuren met Derwent.
Het thema is deze keer: SPORT
Tja het kan van alles zijn, ik heb gekozen voor de voetbalsport.
Hier in ons gezin is de voetbalsport heel erg populair.
Mijn man kijkt er graag naar, en is vele jaren trainer en scheidsrechter geweest.
Onze zoon is doelman, en geeft ook keepertraining.
En onze dochter heeft jaren geleden ook op goal gestaan.
Nu is onze oudste kleinzoon ook een voetballer, en omdat hij jarig was en een enorme fan is van mijn kaartjes heb ik deze dus aan hem gegeven.
De kaart staat nu te pronken op z'n kamer.



Een hele leuke challenge met veel mogelijkheden dus doen jullie ook mee.
Kijk ook even Hier wat de andere DT-leden voor moois hebben gemaakt.

Het papier is van: Bella blvd
Het stempeltje is ingekleurd met de volgende nummers:170-180-130-150-360-450-480-560-590-600-650

Groetjes Joukje

9 opmerkingen:

  1. wat een lekker stoer ventje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, echt een stoere kaart voor een jongen die acht wordt. Ik snap wel dat hij trots is op zijn oma.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen wonder dat hij deze super leuke kaart graag wilde hebben Jotty!!! Jouw leven staat dus behoorlijk in het "voetbalteken", het is hier niet anders hoor maar zelfs ik begin van VI te houden, hahaha! Ben voetbalde als jongen bij NEC, dochter heeft het ook gedaan en ik....vind er helemaal niets aan maar gelukkig hebben wij een leuke hobby!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superstoer kaartje, erg mooi papier! Snap wel dat je kleinzoon dit kaartje een speciaal plekje op zijn kamer heeft gegeven.
    Groetjes, Marijke en CHantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje voor de challenge!
    En, wat toevallig dat we net hetzelfde papier hebben gebruikt voor onze kaarten!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart Joukje.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje!!! Die stempel is écht heel erg leuk!!! Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joukje, wat een erg stoere en leuke kaart is dit.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schat van een kaart, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje