woensdag 5 oktober 2011

Herfst

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het Derwentblog.

De opdracht is om aan de hand van deze inspiratiefoto een kaart te maken.

HERFST

Nou... toen ik het kaartje maakte leek het wel hoogzomer.
Maar vergis je niet de herfst heeft z'n intrede gedaan!
Dit is mijn bijdrage geworden voor deze challenge.
Jullie zullen wel denken alweer een Tag , maar ik beloof dat de volgende weer een kaart is hoor!

Komen jullie ook even kijken wat voor moois de andere DT-collega's hebben gemaakt.

HIJ kan ook meedoen bij The Duts Magnolia Chickies -Herfst
En bij It's a Magnolia challenge - maak een herfst kaartje

Groetjes Joukje

9 opmerkingen:

  1. Vind het niet erg hoor dat het weer een tag is, deze is gewoon prachtig! Lekker veel op te zien, mooi al de verschillende takjes en blaadjes! Van mij mag je nog meer tags maken!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem schitterend geworden hell mooi en ach dat weer past zich wel aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is deze tag in die warme kleurtjes, en hihi hoezo eensgezind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag met herfstblaadjes. Bedankt voor je deelname aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor je bijdrage aan IAMC. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Joukje!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag
    bedankt voor je deelname aan DMMC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie herfsttag. Mooi gemaakt hoor. Leuk dat je meedoet met de Challenge bij DMCC.

    Groetjes Yvonne

    Wil je wel nog even onze banner in je sidebar zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tag. Succes met de challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje