maandag 5 september 2011

Mijn winnende kaartjes

Met dit kaartje heb ik vrijdag de uitdaging gewonnen op de club van Tiets.
De opdracht was om met een sketch een kerstkaart te maken.
Ik heb er een schuifkaart van gemaakt.
Deze kaart was al meer dan een maand klaar, maar vond hem vorige week weer tijdens het opruimen van mijn freubelhokkie.
Ik had hem door de omstandigheden nog niet ingestuurd, dus toch nog maar snel gedaan
Het was spannend, want het werd een close finish met Welmoed

Ook voor de Digi wedstrijd van juli/augustus had ik een kaart gemaakt.
Deze digi kon je op de club krijgen, hij is gemaakt door Melissa Meljen's

Tot mijn grote verrassing is mijn kaart als winnende gekozen uit de 104 inzendingen.
Wat een opsteker, ik ben er dus best wel trots op!!
Maar omdat ik maar 1x mag winnen, gaat de prachtige prijs aan mijn neus voorbij en gaat deze naar degene die 2e is geworden.
Jammer.. maar zo staat het in het regelement.
Trouwens geweldig om te zien dat men mijn freubels wel leuk vindt.
En het belangrijkste is dat je er zelf veel lol in hebt.
Hier is mijn kaartje





Groetjes Joukje




7 opmerkingen:

  1. Op de Club had ik je al uitbundig gefeliciteerd maar doe het hier heel graag nogmaals Joukje want je kaarten zijn wel zooooooo ongelooflijk mooi! Terecht gewonnen dus, proficiat!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten Joukje. Gefeliciteerd met je twee eerste plaatsen!
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd en het zij ook twee prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zijn deze kaartjes, en gefeliciteerd met je eerste plekjes, jammer dat je met eentje nu tweede word

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD, wat leuk is dat toch als je kaart in de prijzen valt. Ze zijn ook wel supermooi Sjoukje!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh die zijn schitterend joukje, helemaal terecht gewonnen zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een terechte winnaar, ze zijn helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje