dinsdag 14 juni 2011

Een héel leuk nieuwtje

Angelique heeft me benaderd met de vraag of ik het leuk zou vinden om voor het Derwentblog voorbeeld kaarten te maken,..Dus.. om het DT-Team te komen versterken.

Waaauwie te gek zeg! Leuk leuk

En ik heb natuurlijk volmondig JA gezegd.

Ik vind het een hele eer dat ik ben gevraagd, en het lijkt me super om als DT-lid aan dit blog mee te mogen werken.

k'Heb er heel veel zin in , en zal dan ook m'n uiterste best doen.
Al vind ik het spannend hoor, zoiets heb ik nog nooit gedaan.

Vorige week mijn eerste Dt opdracht gekregen.
Challenge nr 12 is; maak aan de hand van de sketch een kaart.
Het is een leuke sketch, dus allemaal meedoen!
Kijk maar eens op het blog wat de andere DT-leden voor moois hebben gemaakt.

Dit is mijn kaartje, het papier is van Fika
De bloemetjes heb ik zelf gemaakt met behulp van wat stansen.
Derwent kleuren die ik heb gebruikt: 170-180-590-510-280-010-530-650-460


Dit was het voor vandaag groetjes Joukje

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joukje,

    Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en wat een mooi papier is dit. Gefeliciteerd met je DT schap bij Derwentblog. Leuk hoor!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joukje wat super tegek voor jou! Je maakt altijd zulke mooie derwentcreaties! Gefeliciteerd!
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allereerst Joukje welkom in ons DT team, en geen zorgen hoor want je hebt dit kaartje schitterend gemaakt, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, met je plaats in het Dt-team!!
    Heel veel succes...maar dat gaat wel lukken want je kaart is weer prachtig!!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd maar ik kijk er niet echt van op. Via Geertje ben ik bij je terecht gekomen en direct al helemaal onder de indruk van je mooie creaties en dat is Angelique natuurlijk ook opgevallen dus..helemaal terecht dat je in het DT zit Joukje!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Joukje en gefeliciteerd met je nieuwe "job" :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart geworden dus dat gaathelemaal goedkomen.

    Ben gelijk volger bij je geworden. Misschien vind je het leuk om ook even te komen kijken bij mij.
    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    Fijne dag nog.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. welkom in het det team en geen zorgen , je creaties zijn prachtig en orgineel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je eerste kaart voor het DT is prachtig!
    Veel plezier met het DT schap.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje