zondag 5 juni 2011

Baby Boy

Dit baby kaartje heb ik gemaakt voor een nichtje die vorige week is bevallen van een zoon.
Het lijkt dat de kaart scheef is maar dat komt door de fotograaf!! (ikke dus)
Een paar weken geleden heb ik de basis van het stair-step kaartje gemaakt.
Op onze freubeldag samen met Welmoed, Annemarie en Geertje.
De voorwaarde is dat wat we maken op onze blog staat voordat we weer Freubelen.

Ik wil het kaartje insturen voor de challenge Allesmetenoverkleurenmetderwent.
De opdracht is: Alles mag als het maar ingekleurd is met Derwent.

Ik wens jullie een fijne zondag!

Groetjes Joukje

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met een schattig extraatje!! Foto's maken is helemaal niet makkelijk -hier doet mijn man het - en het ziet er idd regelmatig behoorlijk scheef uit maar dat doet niets af aan het kaartje!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart , bedankt voor je deelname bij derwent
    de volgende keer alleen naaar je bericht linken en niet naar je hele blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gemaakt Joukje! Ik zie nu al uit naar onze volgende scrapafspraak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joukje...
    Al bloghoppende kwam ik bij jou terecht. Heb een beetje rondgeneusd; tjonge wat maak jij schitterende creaties. Deze is ook super... erg leuk met die muisjes.
    Ik herken het 'probleem' van scheve foto's (ik fotografeer altijd scheef). Op mijn pc heb ik Picasa Photoviewer zitten....daarin kun je o.a. foto's recht maken.... super handig; ik plaats nu nagenoeg rechte foto's *lol*.
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje