zaterdag 14 mei 2011

Tag

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.( en natuurlijk ook m'n trouwe volgers)
Leuk dat jullie m'n blog volgen!

En dan nu mijn post voor vandaag, dat is de tag voor de maand april op de club van Tiets.
Ja... ik weet dat het intussen mei is, k'loop dus ééntje achter maar dat komt vast wel goed.
Trouwens deze kwam héél ver weg.
Ik heb alle mogelijke stansen-bloemen ed er op gehad, het wou niet erg lukken.
Hebben jullie dat ook wel?
Na dagen op m'n tafel te hebben gelegen, is dit het dan geworden.


Nu moet ik nog iets bedenken voor de volgende Tag.


Fijn weekend allemaal en Groetjes Joukje

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook bij de Club zit en meedoet aan de tags. Deze is echt goed gelukt ook al heeft het je veel moeite gekost, hij is prachtig! Ik heb vandaag ook aan een tag gewerkt en het wilde van geen kanten precies zoals je schrijft. Als je ziet wat Tiets allemaal op zo'n klein ding frommelt, echt niet te geloven, nou ik geef niet op en ga morgen met frisse moed verder..de aanhouder wint en dat heb jij wel weer bewezen!
    Groet, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow erg mooi deze tag. Leuk al de verschillende details erop!! Goed gelukt hoor.
    Fijne zondag, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag! Een hele mooie afbeelding en mooie details,

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje