vrijdag 4 maart 2011

Blog Candy gewonnen

Goedemorgen allemaal.

Ik wil jullie even vertellen dat ik een geweldig mooie blogcandy heb gewonnen bij Sandra.
Kijk maar eens wat de post mij gister bracht.
Dit kwam er uit de doos.

Dit zat er allemaal in, ik wist niet wat ik zag zovéél geweldig mooi papier!!

Het is een geweldig mooi pakket, Sandra nogmaals héél Hartelijk bedankt!!
Ik zal er heel wat kaartjes mee kunnen maken.
Ben er heel bij mee, papier heb je nooit genoeg toch?? erg hé.
Volgens mijn man hoef ik er de eerste jaren niks bij te kopen!! hihihi.


Fijn weekend en groetjes Joukje

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit! Gefeliciteerd!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat ziet er mooi uit!! Je kan even vooruit Joukje, veel plezier ermee.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Joukje super wat een geweldige prijs.
    Gefeliciteerd ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel graag gedaan Joukje! Leuk dat je er foto's van hebt gemaakt! Heel veel plezier met alles!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Joukje! wat een prachtige candy met veel uurtjes knutselplezier! Geniet er lekker van.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje